Begynner å innse...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
.. at det er helt greit å vente noen år med nestemann! Om det blir noen nestemann da!

Før har jeg alltid ønsket meg to tette, men nå innser jeg plutselig at det er jo herlig med bare en også! [:D]

Endelig koser jeg meg masse, uten å dvele et sekund ved det å være babysyk. Det er så godt, for tankene tar jo mye tid, og hvorfor drømme om en liten baby, når man allerede har verdens beste unge?!

Brått ser jeg hvor stor hun er blitt, og tenker at jeg vil vie henne masse oppmerksomhet før hun blir skoleklar, og ikke lenger vil kose like mye med mamma og pappa.
Nå har jeg virkelig anledning til å bli kjent med jenta mi, og følge hvert lite skritt nøye.
Ikke noe babytanke før hun er litt større, og vi sitter bedre i det, både økonomisk, utdanningsmessig og det hele.

Er så deilig at det endelig har gått opp for meg! [:)] 
Så nå er jeg og sambo enige om absolutt alt! nesten. [;)]

Har vært litt uenig med sambo på akkurat det punktet der, siden barnet vårt kom.
Men jeg forstår jo også at han vil bli ferdig utdannet, får en bedre jobb, ha det bra økonomisk o.l. før man tenker på nr. 2.
Men vi kvinner blir jo så babysyke, at man ofte ikke tenker på alt dette praktiske! [;)]

Jeg er veldig glad for at jeg endelig kan slippe tanken på ny baby nå, det er en befrielse å bare kunne kose meg, uten å være styrt av det nesten umulige ønsket (man skal jo være to om det, så håpløst når den ene ikke vil [8D]), om en ny baby, helst igår.

Innser nå hvordan sambo tenker, og ser jo at det er veldig fornuft. Og ikke minst bra for vårt nåværende barn, selvom det jo også er bra med søsken da! [;)]
Søsken kan det fortsatt bli, bare på et senere tidspunkt.

Vil likevel si at abort er lite aktuelt, men vi har iallfall ingen tanker om å planlegge ennå!

Må være en herlig føles når du endelig har funnet roen[:)]
Må være trist når den ene parten går å lengter etter ett barn, mens partneren vil vente...

Selv er vi også enige om når nestemann kan komme inn i bildet, ihvertfall planlegges[;)]
Man er jo to om det, og da er det en god følese å være enige[:)]

Back
Topp