Begynner å bli lei

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Av kynnere som er blitt så sterke, av en baby som har rompefest i mellomgulvet så alt er vondt, av et ranglette bekken av en annen gal verden, SURE oppstøt så jeg ikke får til og snakke, nysjerrigheten på mageboeren som koser seg i magen, og jeg GLEDER MEG til å kunne herje å tulle med kommende storesøster på 2 år!!!:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    76,7 KB · Visninger: 49
Forstår deg godt!
Men prøv å tenke at det ikke er lenge igjen nå, og at det kan bli like slitsomt når babyen er utenfor magen. Kan ikke lukke ørene for babygråt, lukke nesen for bæsjebleier, eller øynene for babytårer....

Men, forstår deg godt. Jeg gleder meg til å få kroppen for meg selv igjen. Eller... Må jo bli en melkefabrikk også. :-)
Men denne 17. mai skal jeg virkelig nyte dagen med all mat jeg vil ha, uten å tenke, gå i byen med toget uten å få kynnere, og ha på klær som ikke legger seg over kulen. Hi hi! :-)

Men det aller beste; muligheten til å kunne SE at lillebror har det bra, uten å måtte spise kald is osv for å telle spark. Men is blir det masse av på 17. mai likevel! :-)

Forstår deg godt!
Men prøv å tenke at det ikke er lenge igjen nå, og at det kan bli like slitsomt når babyen er utenfor magen. Kan ikke lukke ørene for babygråt, lukke nesen for bæsjebleier, eller øynene for babytårer....

Men, forstår deg godt. Jeg gleder meg til å få kroppen for meg selv igjen. Eller... Må jo bli en melkefabrikk også. :)
Men denne 17. mai skal jeg virkelig nyte dagen med all mat jeg vil ha, uten å tenke, gå i byen med toget uten å få kynnere, og ha på klær som ikke legger seg over kulen. Hi hi! :)

Men det aller beste; muligheten til å kunne SE at lillebror har det bra, uten å måtte spise kald is osv for å telle spark. Men is blir det masse av på 17. mai likevel! :)

Jo, det er jo sant det og, men så funksjonshemmet jeg er av bekkenet nå, så er jeg heller gledelig trøtt av barneskrik og bæsjebleier. Man er på en måte ikke samme sliten som når man er gravid, for slik som det er nå er alt bare vondt. Gleder meg til å være sliten på andre måter enn av bekkenvondter:) Gleder meg til å kunne løfte to-åringen opp og ned uten at kroppen er tung fra før av :p

Ja, og det at vi kan se på babyen om alt er ok, ikke med spark! Og ja, gleder meg veeeldig til 17 maitog med storesøster og lillesøster, det blir stas! Og spekemat, my lord!!:o
Men vi er rare, noen mnd med babyen i armene, så savner vi jo magen...
Kanskje jeg skal filme meg selg hver dag nå frem til fødsel, og se på det når jeg blir værpesyk igjen :'D

Jo, det er jo sant det og, men så funksjonshemmet jeg er av bekkenet nå, så er jeg heller gledelig trøtt av barneskrik og bæsjebleier. Man er på en måte ikke samme sliten som når man er gravid, for slik som det er nå er alt bare vondt. Gleder meg til å være sliten på andre måter enn av bekkenvondter:) Gleder meg til å kunne løfte to-åringen opp og ned uten at kroppen er tung fra før av :p

Ja, og det at vi kan se på babyen om alt er ok, ikke med spark! Og ja, gleder meg veeeldig til 17 maitog med storesøster og lillesøster, det blir stas! Og spekemat, my lord!!:eek:
Men vi er rare, noen mnd med babyen i armene, så savner vi jo magen...
Kanskje jeg skal filme meg selg hver dag nå frem til fødsel, og se på det når jeg blir værpesyk igjen :'D
Hi hi! Må nesten le litt også! :-)
Vi ønsker oss alltid det vi ikke har.
Bortsett fra å være single og uten barn da. :-)
Jeg har heldigvis ikke noen plager sånn sett, men skjønner jo at det må være slitsomt for deg å ha vondt. Håper du blir bra igjen med en gang etter fødsel! :-) Når har du termin?

Jeg ble jo flyttet til tidlig mai, men håper du har termin tidlig april da, så du slipper å vente så lenge til. Synes mine 13 uker høres så lite ut, men når man ser på kalenderen er det jo likevel en god stund til. Tenker at det går fortere når man har under 10 uker igjen. :-)
Men helgene går sakte synes jeg. Liker travle hverdager som flyr forbi nå! :-)

Godt det er flere som gleder seg til 17. mai! :-)
Barnehagetoget er visst 12. mai i år, så jeg må jo bare føde før, eller til termin! :-) Blir spennende med tre barn som skal pyntes, og komme fram i tide. Må vel bare stå opp veldig tidlig. Hi hi! :-)

Her også dritt lei her. Er så lei av å våkne hver gang jeg snur meg i senga og springe på do to ganger om natta....og ikke minst nattlig halsbrann!

Hi hi! Må nesten le litt også! :)
Vi ønsker oss alltid det vi ikke har.
Bortsett fra å være single og uten barn da. :)
Jeg har heldigvis ikke noen plager sånn sett, men skjønner jo at det må være slitsomt for deg å ha vondt. Håper du blir bra igjen med en gang etter fødsel! :) Når har du termin?

Jeg ble jo flyttet til tidlig mai, men håper du har termin tidlig april da, så du slipper å vente så lenge til. Synes mine 13 uker høres så lite ut, men når man ser på kalenderen er det jo likevel en god stund til. Tenker at det går fortere når man har under 10 uker igjen. :)
Men helgene går sakte synes jeg. Liker travle hverdager som flyr forbi nå! :)

Godt det er flere som gleder seg til 17. mai! :)
Barnehagetoget er visst 12. mai i år, så jeg må jo bare føde før, eller til termin! :) Blir spennende med tre barn som skal pyntes, og komme fram i tide. Må vel bare stå opp veldig tidlig. Hi hi! :)

Du er heldig om du slipper bekkenløsning iallefall :) her er det litt i overkant av 7,5 uker igjen, så det begynner jo å nerme seg! Har termin 14 april, men blir ks denne gangen, så får jo faktisk snike litt i køen!:) Håper bare jeg får energi så jeg kan begynne med klesvaskem og diverse til babyen, da jeg omtrent ikke sover lengre pga hoftene... Jeg liker også travle dager som er innholdsrike :p *håper på mange fler*
Når har du termin? Du rekker det sikkert! Hihi, ja, du får legge de i bunaden kvelden før, hehe :D neida, det går sikkert fint! Selv har jeg reknet meg frem til at jeg må sikkert ha en time til for å komme meg noen plass når nummer to kommer, da vi må ha en time nå.

Her også dritt lei her. Er så lei av å våkne hver gang jeg snur meg i senga og springe på do to ganger om natta....og ikke minst nattlig halsbrann!

Hadde man bare fått sovet natten gjennom, hadde alt sikkert vært mye lettere føler iallefall jeg!:p

Back
Topp