*Jordbærjenta*
Flørter med forumet
I går dro vi på føden pga vannavgang. Lå i 6 timer på sykehuset uten at noe stort skjedde og fikk kl 1600 beskjed om at jeg ikke fikk lov å føde på det sykehuset pga at jeg går på en medisin. Var visst blitt fastsatt en ny retningslinje ang dette for 1 uke siden........ så hadde jeg kommet inn før det hadde jeg fått lov å føde der.... endte med at jeg ble sendt til Ålesund. Samboer ble selvfølgelig med og da vi bor 2 timer unna kan ikke akkurat han dra fram og tilbake. Fødselen ser ikke ut til å starte med det første heller, men har nå fått ballongkateter for å sette i gang. Så dette kan jo bli noen dager med overnatting på hotellet her. I natt kostet det 350 kr når jeg sov her. Heretter må jeg sove på føden og fikk da vite at prisen for han ble 580 kr pr natt!!!!
Om dette drøyer da så blir det jo en del netter og han vil jo selvfølgelig være her etter fødsel også.
Noen som har opplevd lignende?
Har vi noen rettigheter her på refusjon?
Frustert både pga dum ny regel, fødsel som ikke vil starte og blakke oss pga fødsel som skulle vært gratis!! Eller ihvertfall noe billigere burde det vært!!
Om dette drøyer da så blir det jo en del netter og han vil jo selvfølgelig være her etter fødsel også.
Noen som har opplevd lignende?
Har vi noen rettigheter her på refusjon?
Frustert både pga dum ny regel, fødsel som ikke vil starte og blakke oss pga fødsel som skulle vært gratis!! Eller ihvertfall noe billigere burde det vært!!