begynnende spontanabort.

lfc1234

Andre møte med forumet
Jeg og mannen min var til tidlig ultralyd på mandag og fikk se ett bankende hjerte. To dager senere, onsdag begynner det og komme pitte litt brunt oransje utflod, ringer til legen i dag torsdag og blir sendt videre til ul i neste uke. Da vi kom hjem var det kommet mørkebrunt blod/utflod. Ser ut som gleden skulle bli kortvarig og att vi må forlate dere. Noen som har opplevd lignende? 

Skjønner godt dere blir redde... Men veldig mange av oss her inne har både hatt slik utflod og friskt blod. Jeg har aldri vært klar over før hvor vanlig dette er. Har fra før 3 barn..
For 14 dager siden blødde jeg, kom ut klumper.... Var helt sikker på at løpet var kjørt.. Men blodet stammet fra morkaka, embryoet hadde det helt bra.

Så prøv å tenke positivt nå...selv om det ikke er lett.

Krysser fingrene for dere!

Takk for alle positive tilbakemeldinger, det betyr mye. Har fått time til ul på mandag så får vi det avklart. Kommer ikke mye lenger heller bare når jeg er på do. Sitter nesten bare å venter.

godt du fikk ny time til ul da.
Krysser fingrene for deg

Krysser fingrene for dere.
jeg trodde jeg hadde vanlig mens slutten av sist mnd men var blødning men var helt likt vanlig mens og varte like lenge. fikk vite jeg var gravid for 1 uke siden også gikk jeg på ul og fant ut at jeg var 8 uker og 4 dager på vei. så var nok gravid da jeg hadde blødning ja. 

Jeg blør også, har helt friskt blod med klumper i. [&:]

skjønner godt du er bekymra! føler med deg.
men er ikke sikkert det er en sa, for mange kan ha litt blødninger.
håper alt går bra!

Back
Topp