Begynnende SA?

Fjell-geita

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Aprilspirene 2023
Jeg er i dag 6+3. Hadde litt blod på papiret når jeg tørket meg på fredag. Ingen blødning gjennom helgen, men begynte å blø lyserosa/friskt blod nå i dag. Kjenner litt murringer inn i mellom, men ikke som menssmerter. Jeg føler meg vel ganske sikker på at dette ikke går så bra:sorry: Tror dere det er starten på en SA?
 
Jeg er i dag 6+3. Hadde litt blod på papiret når jeg tørket meg på fredag. Ingen blødning gjennom helgen, men begynte å blø lyserosa/friskt blod nå i dag. Kjenner litt murringer inn i mellom, men ikke som menssmerter. Jeg føler meg vel ganske sikker på at dette ikke går så bra:sorry: Tror dere det er starten på en SA?
Uff, ikke noe godt å oppleve sånt og føle på nervøsiteten ❤️ Det kan gå bra og være helt ufarlig. Med meg har det begynt som du sier her og ført til sa. Men vi er forskjellige og det kan være helt annerledes med deg ❤️ Anbefaler å måle hcg med to dagers mellomrom hos lege, så får du nok bekreftelse. Masse lykke til! ❤️
 
:Heartred:Heartred:love7
Uff, ikke noe godt å oppleve sånt og føle på nervøsiteten ❤️ Det kan gå bra og være helt ufarlig. Med meg har det begynt som du sier her og ført til sa. Men vi er forskjellige og det kan være helt annerledes med deg ❤️ Anbefaler å måle hcg med to dagers mellomrom hos lege, så får du nok bekreftelse. Masse lykke til! ❤️
Takk for svar og for at du er ærlig:Heartred Magefølelsen min sier meg at dette ikke går så bra. Har veldig dårlig erfaringer med blødninger i svangerskap dessverre. Ble henvist til ultralyd pga min tidligere historie, men har ikke hørt noe enda.. Og kanskje ikke så mye vits når det tar seg opp:smiley-angry017
 
Jeg er i dag 6+3. Hadde litt blod på papiret når jeg tørket meg på fredag. Ingen blødning gjennom helgen, men begynte å blø lyserosa/friskt blod nå i dag. Kjenner litt murringer inn i mellom, men ikke som menssmerter. Jeg føler meg vel ganske sikker på at dette ikke går så bra:sorry: Tror dere det er starten på en SA?
Det kan være det er det.. Det samme har skjedd med meg to ganger, endte i sa første gang, hadde også litt svak stigning på testene (testa ofte).. :(
Andre gang jeg fikk rosa, så brunt, og så blødde jeg MASSE friskt som en slags styrtblødning, var 100% sikker på det hadde gått galt.. Fikk målt hcg og det viste stigning. Var på tul og vi så bankende hjerte.. Blødningene avtok i uke 9...
Så det kan gå begge veier..
Føler du deg gravid sånn ellers? Håper det går bra... Stor klem:Heartred
 
Det kan være det er det.. Det samme har skjedd med meg to ganger, endte i sa første gang, hadde også litt svak stigning på testene (testa ofte).. :(
Andre gang jeg fikk rosa, så brunt, og så blødde jeg MASSE friskt som en slags styrtblødning, var 100% sikker på det hadde gått galt.. Fikk målt hcg og det viste stigning. Var på tul og vi så bankende hjerte.. Blødningene avtok i uke 9...
Så det kan gå begge veier..
Føler du deg gravid sånn ellers? Håper det går bra... Stor klem:Heartred
Takk for svar :Heartred Jeg prøver å innstille meg på at dette ikke går veien, spesielt siden murringene er mer smertefulle. Vanskelig å kjenne på symptomer når man blir så nervøs synes jeg, men har fortsatt ømme bryster og føler meg trett. Men trett kan man vel fort bli av å gå rundt i helspenn o_O Venter på ultralyd, så da vil jeg vel få et endelig svar.
 
Var på ultralyd i dag og fikk se et bankende hjerte. Gynekologen mente at alt så fint ut, men at jeg var kortere på vei enn 6+6. Begynte å blø friskt blod med sterke smerter når jeg kom hjem, så nå er det nok ingen tvil lengre. Da stemte den dårlige magefølelsen jeg har hatt den siste uka. Får håpe at statistikken er med meg neste gang. Mistet i uke 22 i januar og nå SA:sorry:
 
Back
Topp