Begynnende SA? (Med bilder)

Hva tenker du jeg skal si da? Han vet jo allerede jeg blør, er derfor jeg får ta blodprøve.
Har sagt det jeg sa, at blodprøver ikke viser så mye annet enn at du fremdeles har hcg i kroppen (som ikke viser at ting er i orden). Og det dobler seg ikke på samme måte som helt i starten nå, så dere får liksom ingen info ut av svaret. Ikke sikkert legen din vet at man kan se hjertet fra uke 6, da får du vite helt sikkert.

Jeg hadde forresten også enkeltdager med blødning som deg i et av mine svangerskap, var lyst rødt, og det gikk helt fint. Hadde mørkt blod i et annet, det var en MA.
 
Bestill time til privat ultralyd. Dessverre vil jeg nok tro at dette ikke går veien, om du har blødd over flere dager. Men, det er umulig å si 100% sikkert uten en ultralyd. HCG-måling nå, vil ikke kunne fortelle deg noe som helst.

Masse lykke til :Heartpink
 
Som de andre sier; det er vanskelig å si. Noen blør og det er ikke noe fare, mens for andre så går det ikke bra. Jeg blødde av og på sånn som dette i flere uker. En dag her og der innimellom der det ikke kom noe. Var på ultralyd i uke 9, alt var fint og jordmor kunne ikke se hva som skyldtes blødningene. Masse lykke til, vet hvor dritt det er å ikke vite:Heartred
 
Ikke noe blødning i dag enda, er så utrolig rart. For er bare det på bildene som har kommet, har ikke vært rosa en gang etter bildene før neste runde med ett do besøk med blødning før det ikke er noe igjen.
Det er jo veldig bra!
 
Back
Topp