Begynnelse?

Eldorado

Forumet er livet
I dag våknet jeg ved fem tiden av at magen var stein hard. Ikke kynnere/rier eller noe. Bare var konstant stein hard!!! Kjempe ubehagelig. I går kveld/natt har jeg vært veldig kvalm, men ikke kastet opp. Men har vært dårlig i magen i dag da.

Har hatt masse nedpress, og plutselig begynte jeg å kjenne kynnere som strammet hele magen. Kynnerene gikk over til å bli vonde, ergo så må det jo være rier? Kynnere skal jo ikke gjøre direkte vondt. Økte også på hvor vondt de gjorde.. Fortsatt nedpress.

Men, jeg har ikke noe slim, ikke noe blod!?? MÅ man ha det eller? Jeg kjenner fortsatt det strammer seg i magen og ryggen. Og at det kommer riesmerter, men de varer ikke så veldig lenge.. er det normalt å? Husker seriøst ikke en puck om dette fra forrige gang.

sånn gikk jeg de siste 2 ukene før jeg ble satt igang 9 dager etter termin.

Heldigvis ikke mange dager igjen før jeg blir satt i gang uansett da :p

Åi, spennende! Synes det høres ut som noe kan være på gang jeg! Håper de tar seg opp i styrke! Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg :)

Høres ut som slik jeg har hatt det i et par uker nå. Går bare å venter på at det skal ta seg mer opp. "kynnerene" er ubehagelige til den grad at de føles som menssmerter og skikkelige tak i ryggen og jeg kjenner magen blir steinhard med nedpress og stikninger i underlivet... Men nei. De varer kanskje i 15.30 sekunder og kommer hvert tiende minutt i en time og så dabber det bare av igjen. Jordmor sier at det er supervanlig hos flergangsfødende og at det er det som kalles maserier. hun mener at de nok har en god effekt for kommende fødsel og vil gi et godt og medent utgangspunkt. Skal til henn ei morgen og sjekke, så vil det jo vise seg om det stemmer. Med litt røsking da så håper jeg vi snart er i mål.

Selv om jeg har gått slik lenge trenger ikke det bety at du også skal det. Kanskje er det virkelig nå det skjer. Det vil du nok merke så snart styrken på takene begynner å ta seg opp. Masse lykke til.

PS: Var ikke du til kontroll og aku i dag? Gikk det bra?

Høres ut som meg.. har det slik hele tiden. Har blitt ganske lei.. Jordmor spurte om jeg ville merke det når det var de ekte riene.. Jeg sa nei.. MEN jeg vil jo merke at de blir betraktelig vondere da.. :) Men herrligheten det hadde vært veldig gøy om det var noe på gang hos deg. Som sagt så har jeg hatt det masse siste måneden. Men det har jo ikke du. Det kan jo være et fødselstegn hos deg.. Kryser fingra  å venter i spenning

Riene mine har økt i kraftighet og hyppighet utover kvelden, og kom inn på føden med en liten åpning i stad. Slimproppen holder på å gå nå, og hadde en liten blødning under sjekken hos JM i stad ! :) Pluss at alt nedpresset jeg har kjent har ført til at hodet festet seg :)

Lå også med rietelleren. Hadde 3 stykker på 20 minutter, så ikke helt regelmessige. Men hun trodde på bebis i løpet av helga i hvertfall! :)

Ååååå!!! Blir helt dårlig jeg nå, gleder meg på dine vegne! Håper og tror du kommer i gang snart! 

Tre-må-det-være! skrev:
Ååååå!!! Blir helt dårlig jeg nå, gleder meg på dine vegne! Håper og tror du kommer i gang snart! 

Ja, jeg hååååper det tar seg opp i løpet av natta! Har i hvertfall fått sett over baggene våre, som nå står ferdig pakket! Åh, jeg vil snart være ferdig altså! :D

lillemortil2snart skrev:
Klare ikkje dy meg

Masse lykke til og denne fødsel skal gå bedre enn forrige

Hehe, koselig at du stikker innom!! :D Ja, det satser jeg også på :)

JIPPI! 

Dette blir kjempespennende! Ønsker deg en fantastisk fødselsopplevelse og håper masse at du har gullet i armene dine innen kort tid!

Vi andre følger snart ;)

Såååå heldig du er

Masse lykke til

Hatt det sånn i over en uke nå.. Nettene er verst, uten tvil !!
Var på UL igår, og legen sa det var sånn fordi hun hadde presset hodet sitt så langt ned i bekkenet hun kom, så da gjorde det ekstra vondt når hun beveget på seg, pluss at det plutselig ble ekstra trangt og kroppen øvde seg på fødselen, bare trang full modning først.
Var ikke sånn med nr.1, men ble jo satt igang før termin med han, så rakk vel aldri få noe tegn siden jeg mest sannsynlig hadde gått maks overtid den gangen om ting skulle skje av seg selv (med min flaks)

Mensensmerter ut av en annen verden........

Håper det er tegn på fødsel for din del :D tvi-tvi !!

Back
Topp