Begravelse [emoji24]

Tror det blir til at Hermine blir med [emoji173]️ er mange som spør om de skal passe henne et par timer så jeg får koble helt ut og sove , så da er det nok mange som også vil hjelpe i begravelsen også [emoji173]️

Kondolerer

Ta henne med i begravelsen, blir det for mye for deg eller at hun gråter mye er det nok mange som står klar til å hjelpe deg med henne så du slipper å gå ut.

Klem

Tusen takk alle sammen [emoji173]️
Da har ei av mine beste veninner ordnet at hun har fri den dagen slik at hu kan ta prinsessa om hu blir veldig urolig og grinete [emoji173]️[emoji173]️

Så utrolig fælt! Kondolerer :(
Du har virkelig hatt et tøft år :(

Angående begravelse, jeg har ingen erfaring. Men det du kan tenke på er om du vil klare å fokusere på deg selv og din sorg og dine behov om du hat med babyen? Babyen klarer seg fint et par timer uten deg, så det avgjørende her er hva som er best for deg. Det finnes ikke noe fasitsvar her, dwt er det beste for deg som de viktigst nå.

Sender deg varme tanker og en klem.

Det var det jeg tenkte og! Kondolerer og klem til deg[emoji173]️

Da er alt ferdig planlagt av begravelse.
Arveoppgjøret starta på.
Nå gjenstår det bare å komme seg gjennom begravelsen på fredag [emoji27][emoji27][emoji27]

Kondolerer så mye [emoji173]

Ha med noen som kan passe babyen litt for deg om det skulle bli problemer [emoji173]

Baby;
Kjempe fint- høres ut som en fin og god plan [emoji173] Og kanskje synes du det er godt å ha frøkna der også [emoji173]

Back
Topp