Bedt i bursdagsfest på lørdag

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Åssen skal jeg klare å vri meg unna at jeg ikke drikker eller røyker da, uten å bli avslørt??? :p
 
nyttårs forsett:) si att du har slutta å røyke å derfor vil du ikkecdrikkr pga da er du sikker på att du sprekker. det gjorde jeg og det hadde de fleste forståelse for.. :) eller du kan si du går på antibiotika.

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Holde deg hjemme ? Hehe.. Gjorde jeg i første svangerskap, var garantert å bli avslørt om jeg dro i bursdag å ikke drakk eller røkte, hadde ikke lappen så kunne ikke kjøre heller, så da var jeg "syk" :p
 
Men venninna mi har lagt bursdagen på den helgen jeg har barnefri, så må nesten reise :)

Får vel komme med noe om noe nyttårsforsett eller at jeg har dårlig råd ;)
Kjæresten fryder seg og er spent på hva jeg får frem til unnskyldning! Mannfolk :p
 
Tror det er lurt å fyre til med et nyttårforsett ja! det er gjerne det mest troverdige nå i disse tider hehe
 
Eller gjør som jeg gjorde på nyttår: Kjøp hvitvin med skrukork, bytt ut vinen med eplejuice blandet med vann. Eller ta med en flaske med vann (ligner på sprit) og bland som en drink. Jeg takket også ja til Irish Coffee og Baylis, men helte ut halvparten og lot resten stå. Mange som "glemmer" hvilke glass som er deres utover kvelden uansett. ;) Samboer var også veldig spent på om jeg kom til å klare det, men det var ingen problem :D Hadde også sluttet å røyke men det var det ingen som reagerte på.
 
Eller gjør som jeg gjorde på nyttår: Kjøp hvitvin med skrukork, bytt ut vinen med eplejuice blandet med vann. Eller ta med en flaske med vann (ligner på sprit) og bland som en drink. Jeg takket også ja til Irish Coffee og Baylis, men helte ut halvparten og lot resten stå. Mange som "glemmer" hvilke glass som er deres utover kvelden uansett. ;) Samboer var også veldig spent på om jeg kom til å klare det, men det var ingen problem :D Hadde også sluttet å røyke men det var det ingen som reagerte på.


SMART! Kjempelurt å si at man har slutta å røyke.
Må bare advare mot de forferdelige alkoholfrie rødvinene på polet! fytte katta!!!
 
Back
Topp