Bedsidecrib ???

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vi har så lite soverom så tenkte benytte oss av bedsidecrib. Men lurer på om det er noen som har erfaringer? hvilken type? Og fikk dere bruk for det, eller endte det med babynest i senga??

Vi har så lite soverom så tenkte benytte oss av bedsidecrib. Men lurer på om det er noen som har erfaringer? hvilken type? Og fikk dere bruk for det, eller endte det med babynest i senga??
Jeg har brukt BabyBay sin. Stor fornøyd!!!

Jeg lager selv:D
Men den til piksi her så veldig fin ut syns jeg:)

Har den fra Troll. Beste kjøpet evver!
Der vi bodde før hadde vi soverom på 5,5 kvm!
160 seng, og soverommet var 210 langt :P Fikk akkurat plass til senga og crib på ene siden.
Hun har sovet i senga si fra vi kom hjem, i hodehøyden min. Har funket gull. Jeg var fast bestemt på å ikke ha henne i senga, livredd for at hun ikke skulle få puste eller jeg lå meg på henne. Så sov gjerne mer armen i senga hennes og da koste hun seg <3

Har sengen fra troll, veldig fornøyd med den. Er akkurat plass også til babyneste oppi denne. Slipper å stå opp for å legge babyen over i seng.

Vi har Chicco next to me. Veldig fornøyd med den for min egen del :) mini sover godt overalt så han hadde nok kunnet sovet i sprinkelsengen også, men er så greit å bare ta han over til oss hvis han gråter :)

Vi har Chicco next to me. Veldig fornøyd med den for min egen del :) mini sover godt overalt så han hadde nok kunnet sovet i sprinkelsengen også, men er så greit å bare ta han over til oss hvis han gråter :)

Hei! Hvordan synes du denne fungerer som reiseseng? Enkel å slå sammen? Tar den stor plass? Vurderer denne -ser fin og praktisk ut:-)

Hei! Hvordan synes du denne fungerer som reiseseng? Enkel å slå sammen? Tar den stor plass? Vurderer denne -ser fin og praktisk ut:-)
Har ikke brukt den som reiseseng så det vet jeg ikke, men jeg er veldig fornøyd med å ha den som seng til mini ved siden av min. Han er bare 2 mnd enda :)
Den var enkel å sette sammen da :)

Back
Topp