Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant en bedsidecrib til kr 1000 istedenfor kr2000 på finn.no
kjøpte helt ny madrass til kr 700ca
Vi har sprinkelseng men ikke plass til den på vårt rom. Vil heller ikke samsove så for meg var bedsidecrib viktig![]()
Litt vanskelig å finne på finn for min del siden jeg bor så langt nord og langt fra byer.. Så er vel mest aktuelt å kjøpe ny. Hadde håpt de kanskje kom på salg en plassMadrass fant jeg til 300kr ny
![]()
Akkurat det samme herFant en bedsidecrib til kr 1000 istedenfor kr2000 på finn.no
kjøpte helt ny madrass til kr 700ca
Vi har sprinkelseng men ikke plass til den på vårt rom. Vil heller ikke samsove så for meg var bedsidecrib viktig![]()
Akkurat det samme herkjøpte en brukt Troll bedside crib pga ikke plass til vanlig sprinkelseng ved senga vår. Supert for oss. Babyen ligger helt inntil senga di, men ikke oppi.
Vær obs på at når babyen blir mer bevegelig så er det ikke lurt å la den sove med ene langsiden på criben åpen...men mindre den er festet i din seng da. Holdt på å ha et uhell her, babyen hadde liksom vrikket seg nedover i senga og bort mot kanten.... Gikk fint da.
Hvordan festes den til sengen?Det er denne vi også har. Har fått låne av tanten min vi da. Men må feste den til senga dersom du skal ha ene siden åpen ja![]()
Hvordan festes den til sengen?
Det hørtes tungvindt utSiden vi ikke har ramme på senga så må den festes med jekkestropp eller liknende under senga og mellom madrassene (har to tykke madrasser pluss overmadrass)![]()
Det hørtes tungvindt ut
Er tett bak til veggen, så tror jeg heller bare sørger for den ikke kan gå bakover. Lettere det tror jeg![]()
Sa du ikke i en annen tråd her Lilleblomst, at kjæresten din var elektriker, med elektriker kompetanse eller noe? Elektrikeren her har sånne store strips han tenkte å feste sengen med. Så går den ingen veiHvordan festes den til sengen?
Har sånn hel sokkel, tror ikke der er noe å feste dem i :/Sa du ikke i en annen tråd her Lilleblomst, at kjæresten din var elektriker, med elektriker kompetanse eller noe? Elektrikeren her har sånne store strips han tenkte å feste sengen med. Så går den ingen vei
![]()
Hvor er den kjøpt? Så jo stor og fin ut!Sniker litt fra Juli 2014...![]()
Har hatt stooor glede av vår, som Emil lå i til han var over 6 mnd.Vil ha ham inntil meg fortsatt, så nå er det Gulliver minus en langside.
Vis vedlegget 103488