Ja ikkesant! Da prøver vi det i starten også ser viJa, jeg sybes dyne er lettest i starten. De må opp å rape, gulper litt, bæsjer midt på natta osv. så er greit å slippe å ta av en nattpose. Men sikkert smak og behag også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikkesant! Da prøver vi det i starten også ser viJa, jeg sybes dyne er lettest i starten. De må opp å rape, gulper litt, bæsjer midt på natta osv. så er greit å slippe å ta av en nattpose. Men sikkert smak og behag også
God planJa ikkesant! Da prøver vi det i starten også ser vi
Vi brukte bare dyne i starten. Hun bæsjet opp mot 3 ganger på natten frem til hun var 3 mnd så var absolutt lettest med dyne. Samme med amming. Liggende amming var litt vanskelig i starten så var veldig greit å ta av dyna sånn at jeg var sikker på at ungen kom tett nok inntil. Syns også det er lettere å regulere varmen med dyne, enten pakke dyna tett inntil eller bare legge den over føttene. Opplevde aldri at hun klarte å få den over hodeJaokei det var lurt! Synes det virker så praktisk å bare bruke dyne
Tusen takk for beroligende ord med dyne hehe, det er akkurat det jeg har tenkt også at den skal jo så mye av og på og det er lettere å regulereVi brukte bare dyne i starten. Hun bæsjet opp mot 3 ganger på natten frem til hun var 3 mnd så var absolutt lettest med dyne. Samme med amming. Liggende amming var litt vanskelig i starten så var veldig greit å ta av dyna sånn at jeg var sikker på at ungen kom tett nok inntil. Syns også det er lettere å regulere varmen med dyne, enten pakke dyna tett inntil eller bare legge den over føttene. Opplevde aldri at hun klarte å få den over hode
Det var lurt! Det skal jeg tenke på når jeg bestillerVi skal gjøre som tidligere nevnt: bruke vanlig sprinkelseng som bedside. Vi har hatt ordentlig bedside fra Troll, men jeg oppdaget større var mye mer praktisk.
I hovedsak fordi med større trenger du ikke flytte babyen over til deg for amming, og risikere at baby våkner når du må flytte hen tilbake til senga si. Med stor plass kan du selv bare flytte overkroppen inn i babyen sin seng, amme til baby sovner og flytte deg tilbake til din egen seng. Det gjorde nattamming mye lettere for oss å gjøre det på denne måten
Jeg brukte sovepose fra start (easygrow nattpose). Nå er hun 1,5 år og bruker det fremdeles. Synes det var veldig deilig å slippe å bekymre meg for om hun skulle få dyna over hodet eller fryse for hun har sparket dynen bort.Ja du sier no der ja! Også vil jo den ene åpningen være åpen uansett så det kommer sikkert nok luft likevel, sikkert bare jeg som er overnervøs 1. gangs! Hvordan har du gjort det i forhold til dyne/sovepose?
Dere som har bedside, hvordan gjør dere det med overflyttingen ifm nattamming?
Vi har hatt yngri sin og var veldig fornøyd med den, men har ikke prøvd noen av de du nevnerNoen som har en formening om hva man bør velge blant Moweo, Chicco next to me eller en av de andre bed side crib’ene med tøyvegger som kan dras delvis ned?