Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey! Jeg hadde det sist og skal kjøpe en nå også. Var ikke fornøyd med selve sengen sist, så skal kjøpe en annen denne gangen.Yey or nej?
Ok. Hvilken hadde du? Så de hadde tilbud på en på barnas hus nå, så vi lurte på å kjøpe den evtYey! Jeg hadde det sist og skal kjøpe en nå også. Var ikke fornøyd med selve sengen sist, så skal kjøpe en annen denne gangen.
Vi hadde denne. Baby lå tett inntil den ene siden fra dag en og vi trodde at han hadde en favorittside, men så viste det seg at sengen hang skjevt til ene siden. Prøvde å reklamere på Barnas hus, men siden den de hadde i butikken også var skjev, så skulle det være sånnOk. Hvilken hadde du? Så de hadde tilbud på en på barnas hus nå, så vi lurte på å kjøpe den evt![]()
Okei, så da anbefaler du ikke akkuratt den sengen? Skeiv seng høres jo litt rart utVi hadde denne. Baby lå tett inntil den ene siden fra dag en og vi trodde at han hadde en favorittside, men så viste det seg at sengen hang skjevt til ene siden. Prøvde å reklamere på Barnas hus, men siden den de hadde i butikken også var skjev, så skulle det være sånn![]()

Nei, vi kommer til å kjøpe troll bedside crib denne gangen.Okei, så da anbefaler du ikke akkuratt den sengen? Skeiv seng høres jo litt rart ut![]()
Den fikk jeg nettopp selv i husVi har kjøpt Troll retro crib, den var litt vanskelig å sette sammen, men ble fint etterhvertpasser perfekt for oss.
må såfall være en som kan reguleres i høyden og åpnes på siden så du slipper å stå helt opp for å plukke opp babyen på natten
men tungvint å måtte bytte møbler så ofte føler jeg?Eg syns det var veldig greit med bed side crib. Det blei ein beskyttelse for barnet i form av at han ikkje kunne falle på gulvet. Eg likte ikkje å ha han i midten så det føltes trygt at han hadde sin egen plass som likevel var ein del av senga vår.Har ikke barn fra før, men venner sier det ikke er nødvendig med bedside crib?? også jordmor anbefaler å sove med baby i vår seng.. noen andre som tenker det?
Er litt redd for å rulle over hanså vurderer å få det likevel..
må såfall være en som kan reguleres i høyden og åpnes på siden så du slipper å stå helt opp for å plukke opp babyen på natten
![]()
Me brukte den heilt til han var litt for mobil. Kanskje 10mnd faktisk. Då flytta han delvis på eige rom og brukte floor bedJeg ble veldig overrasket over hvor små dem er når jeg dro for å se på dem i butikk, de kan vel da ikke brukes mange månedene?er ikke komfortabel med å ha baby i senga, vi sover med for mye bevegelse
men tungvint å måtte bytte møbler så ofte føler jeg?