Bedside crib

Har du behov yay, om ikke nay? Jeg har ikke brukt det på mine, de likte det ikke.
Men vi skal prøve igjen. Ny baby, nye muligheter og det hadde passet bra om denne likte det
 
Last edited:
Ikke brukt før, men fått det med hjem fra bekjente da de var fornøyde med sin og anbefalte oss det veldig :hilarious:
 
Yey! Jeg hadde det sist og skal kjøpe en nå også. Var ikke fornøyd med selve sengen sist, så skal kjøpe en annen denne gangen.
Ok. Hvilken hadde du? Så de hadde tilbud på en på barnas hus nå, så vi lurte på å kjøpe den evt :)
 
Ok. Hvilken hadde du? Så de hadde tilbud på en på barnas hus nå, så vi lurte på å kjøpe den evt :)
Vi hadde denne. Baby lå tett inntil den ene siden fra dag en og vi trodde at han hadde en favorittside, men så viste det seg at sengen hang skjevt til ene siden. Prøvde å reklamere på Barnas hus, men siden den de hadde i butikken også var skjev, så skulle det være sånn :oops:
 

Vedlegg

  • 48CB6E0D-DCCD-4179-8CB7-B76F10BCE3AF.png
    48CB6E0D-DCCD-4179-8CB7-B76F10BCE3AF.png
    646,1 KB · Visninger: 20
Vi hadde denne. Baby lå tett inntil den ene siden fra dag en og vi trodde at han hadde en favorittside, men så viste det seg at sengen hang skjevt til ene siden. Prøvde å reklamere på Barnas hus, men siden den de hadde i butikken også var skjev, så skulle det være sånn :oops:
Okei, så da anbefaler du ikke akkuratt den sengen? Skeiv seng høres jo litt rart ut :smiley-ashamed004
 
Vi har kjøpt Troll retro crib, den var litt vanskelig å sette sammen, men ble fint etterhvert :) passer perfekt for oss.
 
Tror vi kommer til å hoppe rett på sprinkelseng igjen. Ammet sittende og la baby rett i sprinkelsenga sist. Men om jeg får en unge som ikke sover for seg selv så skal jeg vurdere det :)
 
Sniker fra august, hadde chicco next2me til førstemann, og skal bruke til lillebror nå ☺️
 
Har ikke barn fra før, men venner sier det ikke er nødvendig med bedside crib?? også jordmor anbefaler å sove med baby i vår seng.. noen andre som tenker det?
Er litt redd for å rulle over han :rolleyes: så vurderer å få det likevel.. :wacky:må såfall være en som kan reguleres i høyden og åpnes på siden så du slipper å stå helt opp for å plukke opp babyen på natten:)
 
Jeg ble veldig overrasket over hvor små dem er når jeg dro for å se på dem i butikk, de kan vel da ikke brukes mange månedene? :oops: er ikke komfortabel med å ha baby i senga, vi sover med for mye bevegelse :smiley-ashamed004 men tungvint å måtte bytte møbler så ofte føler jeg?
 
Har ikke barn fra før, men venner sier det ikke er nødvendig med bedside crib?? også jordmor anbefaler å sove med baby i vår seng.. noen andre som tenker det?
Er litt redd for å rulle over han :rolleyes: så vurderer å få det likevel.. :wacky:må såfall være en som kan reguleres i høyden og åpnes på siden så du slipper å stå helt opp for å plukke opp babyen på natten:)
Eg syns det var veldig greit med bed side crib. Det blei ein beskyttelse for barnet i form av at han ikkje kunne falle på gulvet. Eg likte ikkje å ha han i midten så det føltes trygt at han hadde sin egen plass som likevel var ein del av senga vår.
 
Jeg ble veldig overrasket over hvor små dem er når jeg dro for å se på dem i butikk, de kan vel da ikke brukes mange månedene? :oops: er ikke komfortabel med å ha baby i senga, vi sover med for mye bevegelse :smiley-ashamed004 men tungvint å måtte bytte møbler så ofte føler jeg?
Me brukte den heilt til han var litt for mobil. Kanskje 10mnd faktisk. Då flytta han delvis på eige rom og brukte floor bed:)
 
Back
Topp