Bedside Crib

Enhjørning!

Gift med forumet
Juliknøttene 2022
Noen som har det fra før av eller har noe erfaring me slik en seng?? Hvilken type/merke anbefales?

Vurderer å skaffe oss en slik denne gangen..

Var veldig fornøyd med den som heter Oslo fra Barnashus til førstemann. Denne gangen tenkte jeg å prøve den fra Chicco :) førstemann sov i sengen sin (oppi babynest) fra første dag vi kom hjem fra sykehuset.

Jeg hadde den BabyDan og var fornøyd med den, den var ikke så bred - så tok liten plass. Går mest sannsynlig for den igjen..

Har kjøpt en brukt bedsidecrib denne gangen. Har ikke hatt det til noen av de to døtrene mine før. De har sovet i sprinkelseng ved siden av sengen min. Samsovet med meg halve natten.
Ville ha bedsidecrib denne gangen, da jeg følte at jeg ikke var nær nok babyen med sprinkelsengen:rolleyes:
Vil være nær, men samtidig ha litt plass for meg selv (og mannen):hilarious::)

Vår ble brukt til klesoppsamling :hilarious: Hadde en skikkelig klistremerke baby. Usikker på hva vi skal gjøre denne gangen. Kanskje se an typen:happy:

Vi hadde chicco next2me med første og skal bruke den samme nå :happy:
Liker at den kan pakkes ned og taes med på hyttetur, brukte den til reiseseng også de første 6 mnd

Hvor lenge kan man bruke bedside crib?
Vi brukte den i ca 6 mnd, fra 4-5 mnd brukte vi sprinkelseng hjemme og bedsidecriben til å ta med på hytta.
Nå hadde vi en baby som ikke truet med å være i nærheten av å stupe over kanten så derfor fikk vi brukt den såpass lenge ;)

Back
Topp