Bedside crib

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av SolSmilogfremtid, 9 Mai 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SolSmilogfremtid Andre møte med forumet

Hvilken bedsidecrib anbefaler du?
    Regner med ammingen skal gå fint, og vil derfor prøve bedside crib denne gangen

2. abrakad Forelsket i forumet

Jeg brukte denne
    https://www.jollyroom.no/barneromme...6VLUz7YZtHYno_V3aNUuR2G2lNcsGHT4aAkPLEALw_wcB
    Eneste er at den er veldig romslig, så lille følte seg kanskje litt "naken" i den, så jeg rullet håndduker til pølser å og la under lakenet på begge sider slik at han ble litt "klemt" om du skjønner :joyful:

3. Sjokolade Gift med forumet Julikulene 2020

Hadde troll bedsidecrib. Den var en forbannelse å montere og syns siden var treg å dra opp/ned. Men ellers veldig fornøyd:) sto stabilt inntil sengen uten at vi låste den fast med noe annet enn hjulene.

Nå var vi slått siden helt ned, senket den på det laveste og fått sydd fint trekk til madrassen og bruker senga som sofa inne på barnerommet:) veldig koselig møbel.

Vi har suuuperhøy seng og denne nådde fint opp til oss! Blir absolutt å bruke den igjen!

4. Plipp-Plopp Betatt av forumet FebbisBebbis2021 ❄️

Troll sin. Solid sak som gjør at jeg kan amme baby i den, dvs jeg legger meg litt på skrå over i bedsiden og ammer. Så slipper jeg å flytte baby frem og tilbake.

5. SloppyJane Gift med forumet Novemberlykke 2020 Himmelbarn

Vi har babybay. Likte utseendet på den best av det som er å få kjøpt - og er også veldig fornøyd med den :)

Del denne siden