Bedside crib

Blir bedside crib her også,siden vi ikke har plass til sprinkelseng på rommet. Ikke hatt det til di 3 andre,men hadde da større soverom.
 
Vi tok forresten bare og dytta på senga vår, slik at bedsiden ble stående i "klem" mellom vår seng og veggen :) Det enkle er ofte det beste!
 
Skal ha det denne gangen :) tungvint med ammingen og sprinkelsenga. Og småskummelt i samme seng til tider syns jeg. Så denne gangen har jeg bestemt at vi skal ha bedside crib ♡
 
Vi lagde vår egen av en vanlig sprinkelseng vi :D
Tok av den ene langsiden og skrudde beina på sprinkelsenga fast i veggen. Funka gull!
 
Jeg elsker bedside crib, var så enkelt å plukke henne opp eller bare stryke når hun var urolig. Har spart på den, så blir til nr 2 også.

For meg blir det bare kronglet med sprinkelseng :)
 
Høres veldig bra ut, jenter! Vi har stor og god plass i huset, men på soverommet vårt så tar den gigantiske senga vår mye plass, samt nattbord, skap og kommoder, så for plassen sin del tenkte vi også på bedside ☺️ Har sprinkelseng fra 4-åringen vi kan pusse opp og kjøpe ny madrass til, og eventuelt sove i den når baby flytter inn på eget rom ☺️
Med 4-åringen bodde vi i leilighet og hadde sprinkelseng i fotenden ved veggen, og da fløy jeg mellom hvert 5. minutt for å se at hun pustet, hysterisk som jeg var de første månedene av livet hennes, så ser for meg å ha baby rett ved vil gjøre det enklere.
 
Vurdere denne vi også:)
 
Noen med erfaring på det kontra vanlig sprinkelseng? Verd det? ☺️

Sniker
Hvis du fikser litt på ei vanlig sørinkelseng kan den ene siden være av, eller du kan kjøpe en hvor 1 side kan være av når bunnen er på øverste hakk. Søk på ikea bedside hack for å finne tips til hvordan man fester den fast i foreldresengen og får den i riktig høyde. Da er den akkurat lik som en bedside, men billigere og en ting mindre å kjøpe :)
 
Høres veldig bra ut, jenter! Vi har stor og god plass i huset, men på soverommet vårt så tar den gigantiske senga vår mye plass, samt nattbord, skap og kommoder, så for plassen sin del tenkte vi også på bedside ☺️ Har sprinkelseng fra 4-åringen vi kan pusse opp og kjøpe ny madrass til, og eventuelt sove i den når baby flytter inn på eget rom ☺️
Med 4-åringen bodde vi i leilighet og hadde sprinkelseng i fotenden ved veggen, og da fløy jeg mellom hvert 5. minutt for å se at hun pustet, hysterisk som jeg var de første månedene av livet hennes, så ser for meg å ha baby rett ved vil gjøre det enklere.

Høres ut som bedside crib hadde vært tingen første gangen også :woot:

Husker selv jeg bråvåknet flere ganger, sjekke pust og bare se på henne.

Jeg våknet også for å lete etter ungen i dynen, helt panisk, vekket mannen også fordi jeg ikke fant henne (sov fin i bedside criben sin) var også overbevist om at jeg hadde en til o_O
 
Back
Topp