Noen med erfaring på det kontra vanlig sprinkelseng? Verd det? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedsidecriben ble derfor brukt maks 10 ganger av oss på 6 mnd vil jeg tro. Solgte den da videre fordi han flytta i egen seng på eget rom da Aldri hatt bed side crib men har sprinkelseng fra ikea der ene siden er tatt av. Satt sprinkelsengen i klemme mellom vegg og seng så står stødig, før festa vi med skrustikker.
Får da samme nytte som en bed side men slipper å bruke penger på detveldig fornøyd selv om senga er større så har det aldri vært noe problem
Det har jeg tenkt at vi må prøve, blir fort trangt med tvillinger i en sånn liten bedsideJeg har bare lurt på om vi får festa det godt nok, så det ikke kan bli glipp mellom sengene.

Kjøp tvinger på jula eller Clas olson, vi brukte to på troll bedside for jeg syns ikke hjullåsen var nok. Også rullet jeg eg helseteppe i den lille sprekken som ble mellom madrassene. Jeg vet også at noen har stroppet sengene fast med bagasjestropper, rundt begge sengene.Det har jeg tenkt at vi må prøve, blir fort trangt med tvillinger i en sånn liten bedsideJeg har bare lurt på om vi får festa det godt nok, så det ikke kan bli glipp mellom sengene.
Det har jeg tenkt at vi må prøve, blir fort trangt med tvillinger i en sånn liten bedsideJeg har bare lurt på om vi får festa det godt nok, så det ikke kan bli glipp mellom sengene.
Det var absolutt verdt det for vår del! Veldig praktisk mtp amming om nattaVi hadde det ikke med nr. 1, men med nr. 2. Og vi skal absolutt kjøpe det den gangen her også
![]()
Vi hadde en seng med dropside. Vi har en ganske høy seng selv, så da var sengen på høyde med grindsengen. Slapp å ta bort en side, så sengen var trygg i seg selv.Det har jeg tenkt at vi må prøve, blir fort trangt med tvillinger i en sånn liten bedsideJeg har bare lurt på om vi får festa det godt nok, så det ikke kan bli glipp mellom sengene.