Bedside crib

Smultring

Gift med forumet
Julegavene 2019
Februarlykke 2022❄️
Vet at dette har blitt snakket om før, men finner ikke igjen den tråden. Og da fulgte jeg ikke så godt med heller, for det er først nå jeg har begynt å vurdere å skaffe meg en slik :shy:

Der jeg lurer på er: Hvordan sikrer man at de står tett nok inntil sengen? Jeg har bl.a. sett på en fra Troll på finn, noen som kjenner godt til den?
 
Vet at dette har blitt snakket om før, men finner ikke igjen den tråden. Og da fulgte jeg ikke så godt med heller, for det er først nå jeg har begynt å vurdere å skaffe meg en slik :shy:

Der jeg lurer på er: Hvordan sikrer man at de står tett nok inntil sengen? Jeg har bl.a. sett på en fra Troll på finn, noen som kjenner godt til den?
Har ikke sett på de du nevner, har kjøpt chicco sin bedside crib. Den kan du knyte fast med reimer. Er jo bare å ta noe tau eller stropper og stramme fast til enten sengerammen eller beina på senga, må jo ikke kun bruke medfølgende stropper. Vi kjøpte vår brukt, og de hadde jo rotet vekk stroppene som fulgte med. Men vi har testet og plassert senga inntil vår, den er jo ikke så lealaus at den flytter seg masse av seg selv. Står stødig inntil. Chicco sin har bein som kan «brettes inn» dersom man har seng som går helt ned i gulvet. Så senga kommer helt inntil.
 
Samme som Kabakaba, vi kjøpte en brukt Chicco som vi må feste til sengebena med noen stropper og remmer. Smart med de bena som kan brettes inn. Den er muligens bittelitt lav, så vi bygger opp under med en byggeplate av no slag så kan jeg enkelt skli baby over til meg.
 
Samme som Kabakaba, vi kjøpte en brukt Chicco som vi må feste til sengebena med noen stropper og remmer. Smart med de bena som kan brettes inn. Den er muligens bittelitt lav, så vi bygger opp under med en byggeplate av no slag så kan jeg enkelt skli baby over til meg.
Samme her, vi har ny og kjempehøy seng, så på det høyeste nivået er bedside cribben fortsatt ikke på samme høyde som senga. Men det er ikke snakk om så mye, og det er jo uansett en "kant" på senga. Tenker det løser seg. Eller så får vi sette senga oppå en plate eller noe for å få noen cm ekstra.
 
Kjøpt en babybay, som en halvmåne. Kjempefin og passet perfekt i høyden til vår vanlige rammemadrasseng :) festes nede, men skal i tillegg lage en stroppeløsning tenker jeg så den ikke skuves bort. Ikke prøvd selve monteringen ennå men tror den blir kjempekjekk :)
 
Hadde reimer til chicco next to me, men ser at jeg har rota de bort for lenge siden... Tenker det går an å kjøpe noe som kan brukes til å feste den til senga da, så vi får improvisere litt.
 
Vi har kjøpt troll, siden chicco ikke ble høy nok til kontinentalsenga vår. Tenkte å feste den enten med et tynt lastebånd/bagasjebånd, eller skru den fast med vinkelbeslag.
 
Vet at dette har blitt snakket om før, men finner ikke igjen den tråden. Og da fulgte jeg ikke så godt med heller, for det er først nå jeg har begynt å vurdere å skaffe meg en slik :shy:

Der jeg lurer på er: Hvordan sikrer man at de står tett nok inntil sengen? Jeg har bl.a. sett på en fra Troll på finn, noen som kjenner godt til den?
Vi har nettopp kjøpt en Troll på Finn, gjorde det samme sist. Vi har ny kontinentalseng som er for høy egentlig men det går greit. Har ikke hjul på bedside crib’en, så den står ganske stødig inntil. Får vurdere om vi evt skal finne på noe lurt for å feste den ytterligere.
 
Vet at dette har blitt snakket om før, men finner ikke igjen den tråden. Og da fulgte jeg ikke så godt med heller, for det er først nå jeg har begynt å vurdere å skaffe meg en slik :shy:

Der jeg lurer på er: Hvordan sikrer man at de står tett nok inntil sengen? Jeg har bl.a. sett på en fra Troll på finn, noen som kjenner godt til den?

Vi hadde fra troll for to år siden, og den stod stødig inntil sengen vår. Det skal sies at vi aldri egentlig brukte den da babyen kun ville ligge helt inntil.. Men den stod stødig ihvertfall, om jeg ikke husker helt feil er der bremser på hjulene
 
Back
Topp