Bedside crib

Br82

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring med chicco bedside crib og moweo bedside crib? Hva er forskjellen? Er det stor forskjell i kvalitet, komfort, str eller lignende? Lurer vell egentlig på hvorfor moweo sin er så mye billigere... er det en god grunn til det? :anyone:confused004

Jeg synes chicco (venninna mi har den) virker mere robust og litt mere lekker kvalitet i materialer. Moweoen er litt «lettere» og gynge frem og tilbake og virker billigere, noe den jo er.

Men, når det er sagt, så har vi selv hatt moweo og har faktisk vært veldig fornøyd. Snuppa har sovet veldig godt i den (og da er man jo fornøyd som forelder hehe) og den har passet perfekt ved siden av sengen vår. Selv om den kanskje ikke virker like robust, er den mer enn robust nok for den bruken den er ment for. Den føles sikker synes jeg:)

Mulig det er forskjell på madrassene også, men det har jeg ikke sjekket:)

Jeg synes chicco (venninna mi har den) virker mere robust og litt mere lekker kvalitet i materialer. Moweoen er litt «lettere» og gynge frem og tilbake og virker billigere, noe den jo er.

Men, når det er sagt, så har vi selv hatt moweo og har faktisk vært veldig fornøyd. Snuppa har sovet veldig godt i den (og da er man jo fornøyd som forelder hehe) og den har passet perfekt ved siden av sengen vår. Selv om den kanskje ikke virker like robust, er den mer enn robust nok for den bruken den er ment for. Den føles sikker synes jeg:)

Mulig det er forskjell på madrassene også, men det har jeg ikke sjekket:)
Tusen takk for svar.:happy:

Jeg hadde chicco. Veldig fornøyd med den. Da den kunne justeres i uendelige kombinasjoner. Og den var veldig stødig. Ett tips er at desse selges mye av veldig fint brukt til en god pris.

Søstern hadde chicco, som jeg når har arvet. Jeg visste ikke engang at hun hadde bedside crib, men hun har visst vært ganske fornøyd.

Vi hadde Moweo 3i1, veldig fornøyd. Festet den stramt til senga, så den var stødig og god, kjøpte dog ny madrass til den - den som fulgte med var ikke mer enn en plate. Men, vi trengte høyden fra madrassen uansett, uten hadde det vært en kant mellom sengene!

For så kort bruk klarte jeg ikke å bruke pengene en Chicco forlangte :bag: Syns selv Moweoen var dyr.

Back
Topp