Bedside crib

Bubblebliss

Andre møte med forumet
Jeg lurer på om noen her har erfaring med Babybay bedside crib og hvor høyt det går an å justere den? (Høyde med madrassen er foretrukket)
Vi har en ganske høy foreldreseng, med litt over 65 cm fra gulv til toppen av madrassen. Jeg lurer da på om Babybay vil passe ved siden av, synes denne virker så kjekk da den har trinnløs justering og kan festes til alle type senger. Håper noen kan hjelpe! :)

Jeg lurer på om noen her har erfaring med Babybay bedside crib og hvor høyt det går an å justere den? (Høyde med madrassen er foretrukket)
Vi har en ganske høy foreldreseng, med litt over 65 cm fra gulv til toppen av madrassen. Jeg lurer da på om Babybay vil passe ved siden av, synes denne virker så kjekk da den har trinnløs justering og kan festes til alle type senger. Håper noen kan hjelpe! :)
Vi har BabyBay! Anbefales på det sterkeste! Senga vår er 67 cm høy, måtte måle.. En helt super bedside crib!!

Vi tok av siden på sprinkelsenga og stroppa den fast i vår seng.

Vi har BabyBay! Anbefales på det sterkeste! Senga vår er 67 cm høy, måtte måle.. En helt super bedside crib!!

Takk skal du ha!
Fungerer det å bruke vanlig sprinkelsenglaken på madrassen tror du, eller bør man kjøpe de som hører til Babybay?
Tror du det er plass til et babynest (Sleepyhead) oppi Babybayen? :confused004

Takk skal du ha!
Fungerer det å bruke vanlig sprinkelsenglaken på madrassen tror du, eller bør man kjøpe de som hører til Babybay?
Tror du det er plass til et babynest (Sleepyhead) oppi Babybayen? :confused004
Du må nok ha litt mindre laken enn sprinkelsenglaken. Vi har kjøpt det fra BabyBay, men vet noen bruker noen laken fra IKEA som også passer fint i BabyBay, usikker på akkurat hvilket, men det var et med strikk rundt hele kanten som du bretter rundt madrassen om du skjønner, type jerseylaken.
Babynest vet jeg ikke, syns det er unødvendig i BabyBay eller andre steder egentlig. Flytta babyen få cm over kanten og tilbake de få gangene vi nattamma.

Blir nok Babybay etter å ha tenkt litt, men lurer på hvor mye som "er igjen" av gitteret når den står så høyt? Altså høyde fra liggeflaten til øverst på Babybayen:)

Blir nok Babybay etter å ha tenkt litt, men lurer på hvor mye som "er igjen" av gitteret når den står så høyt? Altså høyde fra liggeflaten til øverst på Babybayen:)
Kan måle, men nok gitter til at jeg føler meg trygg lenge. Babyen kommer deg ikke over på lang tid, det er jo lenge til han skal sette seg opp.

Kan måle, men nok gitter til at jeg føler meg trygg lenge. Babyen kommer deg ikke over på lang tid, det er jo lenge til han skal sette seg opp.
Etter mine målinger blir det vel maks 12 cm med gitter igjen, er ikke det litt lavt eller er jeg litt vel forsiktig? Husker ikke når vår første begynte å rulle og komme seg opp...
Har funnet en høyere versjon av den originale Babybayen, men den er dessverre ganske mye dyrere!o_O

Back
Topp