Fader, jeg så den nedsatt i går tror det var babybanden. De har ofte tilbud på litt dyre ting, så bare å følge medHvor??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fader, jeg så den nedsatt i går tror det var babybanden. De har ofte tilbud på litt dyre ting, så bare å følge medHvor??
Har tatt av en langside av sprinkelsenga, hevet madrassen til lik høyde som senga vår og festet den inntil vår med tvinger til begge de store.må bare stabilisere langsida med ei planke nederst, det ser man ikke når den står inntil voksensenga. Helt genialt, og den holder lenger som bedside pga at den er fullstørrelse. Anbefales!
Ja, gratis og skikkelig praktisk! De små bedside crib’ene er jo veldig fine altså, men de holder ikke så mange månedene, for de er nokså små.Det var et veldig godt tips. Vi har en sprinkelseng stående, og den er sånn at det er meninga at man skal fjerne den ene langsiden når barnet blir større, men det er jo ingenting i veien for å fjerne den helt fra begynnelsen og gjøre som du sier, stabilisere med en planke. Det tror jeg faktisk jeg skal prøve på Så mye billigere
Nei de holder ikke så lenge, med mindre de er som min sønn som ikke gadd å reise seg før han var nesten 10mnd forberedt på at den ikke varer like lenge denne gangenJa, gratis og skikkelig praktisk! De små bedside crib’ene er jo veldig fine altså, men de holder ikke så mange månedene, for de er nokså små.
De er så fine fordi de har hjulJeg tenker det blir en sånn. Hadde ikke slik sist og det var veldig upraktisk med vogge når man skulle flytte en sovende baby uten å vekke henne.
Det tenker jeg også. Vi samsover en del med eldste, og føler det blir litt dumt ovenfor han om vi må slutte med det bare fordi det kommer en babyJa, har lyst på det! Samsov med første og elsket det, men har alltid hatt problemer med å legge henne i egen seng, så kanskje det kan hjelpe med en sånn? Og kan jo være nyttig dersom storesøster vil oppi sengen vår også.