Bedside crib

Vi brukte bedsidecrib fra Troll med storebror. Veeeldig glad i den, så den anbefales på det varmeste. Veldig deilig å ha han nærme uten å måtte ha han i senga :D

Vi har det såpass trangt på soverommet at sprinkelsengen står 40cm unna minside. Det gikk så fint sist, så blir nok det samme igjen

Jeg vil har bedside crib fra Troll. Samsov med førstemann, men den senga vi har nå er mye mindre enn den vi hadde da, så da vil jeg heller ha han/hun i en egen seng samtidig som jeg ikke trenger å gå ut av senga når han/hun våkner på natta :Heartred

Noen som skal ha det?
Har så sinnsykt lyst på den fra chicco, next 2 me dream...
Vi har Chicco next 2 me fra forrige svangerskap. Ikke dream-modellen men den før det. Lureste kjøpet mitt :) den Dream- modellen ser fin ut, men litt vel dyr da?

Vi har Chicco next 2 me fra forrige svangerskap. Ikke dream-modellen men den før det. Lureste kjøpet mitt :) den Dream- modellen ser fin ut, men litt vel dyr da?
Ja den er kjempe dur, men jeg falt skikkelig for den.. vi får se hva det blir til. I og med at jeg slipper å bruke penger på vogn så har jeg litt og gå da :-)

Ja den er kjempe dur, men jeg falt skikkelig for den.. vi får se hva det blir til. I og med at jeg slipper å bruke penger på vogn så har jeg litt og gå da :)
Ja det har du jo da :) du kan jo ta deg en tur innom babyshop eller barnas hus for å forskjellen på de to, men den var veldig fin da :D

Kunne tenkt meg en, men får se hva vi har plass og råd til. Slik soverommet er nå er det ikke plass, men kan hende vi rekker å flytte før den tid. Men da spørs det hvordan det soverommet er...

Kjøpte forrige svangerskap, men solgte den før fødsel :joyful:

Vi har så lite soverom og stor seng at vi ikke får plass, men kommer uansett til å samsove i starten slik som med de 3 andre :)

Oh god, det minnet meg om hvor trangt det blir med den bedsidecriben da :laughing002 Det er sånn at det bare akkurat går hos oss, og jeg gleder meg ikke akkurat til å prøve å liste-krabbe meg inn i senga uten å vekke mini :knegg: Men det er fortsatt verdt det :P

SKAL ha bedside crib denne gangen! Selv om vi ble nokså gode på ninja moves når me sku få lille opp i sprinkelsenga uten å vekke :hilarious:

Lurer på bedside crib denne gangen ja. Satser på å finne en brukt ;) Begrenset hvor lenge den skal brukes...

Vi har Chicco next 2 me fra vesla var nyfødt. Noe av det mest geniale jeg kjøpte :)

Har tatt av en langside av sprinkelsenga, hevet madrassen til lik høyde som senga vår og festet den inntil vår med tvinger til begge de store.må bare stabilisere langsida med ei planke nederst, det ser man ikke når den står inntil voksensenga. Helt genialt, og den holder lenger som bedside pga at den er fullstørrelse. Anbefales!

Back
Topp