Sprudlende_sokker
Forelsket i forumet
Noen som skal ha det?
Har så sinnsykt lyst på den fra chicco, next 2 me dream...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg tenke meg. Jeg savnet det når jeg fikk sønnen min, men da hadde jeg ikke økonomi til å kjøpe sånnVi brukte bedsidecrib fra Troll med storebror. Veeeldig glad i den, så den anbefales på det varmeste. Veldig deilig å ha han nærme uten å måtte ha han i senga
Vi har Chicco next 2 me fra forrige svangerskap. Ikke dream-modellen men den før det. Lureste kjøpet mitt den Dream- modellen ser fin ut, men litt vel dyr da?Noen som skal ha det?
Ja den er kjempe dur, men jeg falt skikkelig for den.. vi får se hva det blir til. I og med at jeg slipper å bruke penger på vogn så har jeg litt og gå daVi har Chicco next 2 me fra forrige svangerskap. Ikke dream-modellen men den før det. Lureste kjøpet mitt den Dream- modellen ser fin ut, men litt vel dyr da?
Ja det har du jo da du kan jo ta deg en tur innom babyshop eller barnas hus for å forskjellen på de to, men den var veldig fin daJa den er kjempe dur, men jeg falt skikkelig for den.. vi får se hva det blir til. I og med at jeg slipper å bruke penger på vogn så har jeg litt og gå da
Ja jeg tenkte det. Foreløpig har jeg bare youtube’et denJa det har du jo da du kan jo ta deg en tur innom babyshop eller barnas hus for å forskjellen på de to, men den var veldig fin da
den er foresten på tilbud nå daJa jeg tenkte det. Foreløpig har jeg bare youtube’et den
Hvor??den er foresten på tilbud nå da
Jeg har funnet en på Finn, men den var i Trøndelag en plass..Lurer på bedside crib denne gangen ja. Satser på å finne en brukt Begrenset hvor lenge den skal brukes...
Dukker nok opp flere før fødselen Jeg synes det er litt tidlig å kjøpe endaJeg har funnet en på Finn, men den var i Trøndelag en plass..