Bedside crib

Tror jeg også vil ha bedside for å få nok søvn på natta uten å ligge i heksestilling :P gubben tar god plass og har ei som blir 3 i april som sikkert vil sove hos oss av og til.. hu har sprinkelseng ennå som hun ikke kommer seg ut av.. bare redd det blir supertrangt.. men heller det enn dårlig søvn!

Det var jo lurt :) vet du hvilke senger som kan senke siden sånn?

Jeg har gjort det sånn, og jeg kjøpte den bare på IKEA :)
Eller, det er ikke senking av en side akkurat. Jeg bare droppet å montere den ene langsiden og satte senga intill senga vår. Det ble helt perfekt!
Og når han ble større og begynte å rulle seg over i senga vår, satte vi den bare på igjen. Og så flytta vi senga vår gradvis lenger unna og vipps sov han i egen seng uten å merke at noe hadde skjedd :hilarious:

Det finnes, som andre skriver over her, sprinkelsenger som man kan fjerne ene siden på. Man kan derfor i starten bruke sengen uten den ene siden og at den står inntil din seng. Senere setter man på siden på sprinkelsenger igjen :) IKEA har flere :) de sengene kommer også godt ut i tester

Vi har babydans sin bedside crib. Er kjempefornøyd. Vi har den typen med hjul slik at man lett kan trille den med seg på stua på dagtid. Eller på badet om man skal dusje ol. Man kan også regulere høyden. Så viss barnet er forkjøla kan hodeenden justeres opp:)
Denne var fin :-) Tenker på å kjøpe denne eller en fra IKEA :-)

Back
Topp