Bedside crib

Leamusa

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som har det/brukt tidligere?
Kunne tenkt meg det nå, og hadde egentlig bestemt meg for Troll sin. Men så ser jeg at den virker så "høy". At når man må bruke den som vanlig sprinkelseng og knerten reiser seg så er det ikke forsvarlig... kan man senke bunnen på den?

Ellers syns jeg kanskje babydan sin virka mer sikker sånn?

Erfaringer? :D

Jeg vil gjerne ha bedside crib, slik at det er lett å komme nær babyen om natten o.l. :) Men ikke sett på hvilken enda. :)
Tenker det samme, så slipper man å løfte han over i senga si og kanskje sparer vekking og løft på natta. Mye fancy siden sist jeg var gravid åsså :D

Haha alt er helt nytt for meg :D dessuten vil jeg gjerne ha mye nærhet. ❤️
Regner med det blir mer tid i vår seng enn i sprinkelsenga :D men vi har ikke så stor dobbeltseng så tenker det kan være greit dytte han over når det blir for trangt for a mor å ligge i midten :D

Vi har babydans sin bedside crib. Er kjempefornøyd. Vi har den typen med hjul slik at man lett kan trille den med seg på stua på dagtid. Eller på badet om man skal dusje ol. Man kan også regulere høyden. Så viss barnet er forkjøla kan hodeenden justeres opp:)

Lyst på det denne ganga men har liten plass på soverommet.... senga står inntil en vegg og på andre siden er det ikke større plass enn der må være mot ett klesskap.... med bedside vil vi ikke få åpnet skuffene...

Sist samsov vi med babynest... men storesøster kommer ofte inn på natta så da føler jeg det er tryggere med bedside....

Vi har babydans sin bedside crib. Er kjempefornøyd. Vi har den typen med hjul slik at man lett kan trille den med seg på stua på dagtid. Eller på badet om man skal dusje ol. Man kan også regulere høyden. Så viss barnet er forkjøla kan hodeenden justeres opp:)
Så kjekt. Tror ikke vi trenger hjul for soverommet er i andre etasje så har vugge nede. Men at man kan heve hodeenden er jo genialt (y)

Lyst på det denne ganga men har liten plass på soverommet.... senga står inntil en vegg og på andre siden er det ikke større plass enn der må være mot ett klesskap.... med bedside vil vi ikke få åpnet skuffene...

Sist samsov vi med babynest... men storesøster kommer ofte inn på natta så da føler jeg det er tryggere med bedside....
Ja, er noe med den plassen :O kunne sikkert samsovet med babynest en stund vi og, men som nevnt over her har vi ikke så stor dobbeltseng så er godt kunne legge han bort litt iblant:D

Vi skal ha, men vi får låne av broren og svigerinna mi, så aner egentlig hvilken type de har.

Har hatt bedside fra Troll de andre gangene. Er det mest geniale kjøpet og skal definitivt ha det igjen.

Har lett tilgang til babisen og kan lett legge tilbake når man selv er i halv koma.Hehe.

Troll har ihvertfall hjul og kan justeres i høyde i forhold til sengen. Sengen bør byttes ut når barnet kan reise seg. (Mener jeg å huske)

Jeg ser jeg hr skrevet feil! Vi har troll sin bedside crib:facepalm: de er jo så like:wacky:
Men kan man senke den såpass ned når man må bruke den som vanlig sprinkelseng at når babyen reiser seg så detter han ikke ut? Syns den troll sin ser ut til å ha så høy bunn...

Men kan man senke den såpass ned når man må bruke den som vanlig sprinkelseng at når babyen reiser seg så detter han ikke ut? Syns den troll sin ser ut til å ha så høy bunn...
Kan dessverre ikke brukes som vanlig sprinkelseng nei. Byttet seng når hun reiste seg.

Kan dessverre ikke brukes som vanlig sprinkelseng nei. Byttet seng når hun reiste seg.
Okai, takk for svar :) da er den uaktuell:p ser ut som babydan sin kanskje er til å bruke som vanlig seng etterpå, men tror ikke jeg blir å kjøpe sånn hvis jeg allikevel må ha ny når han reiser seg:bag:

Okai, takk for svar :) da er den uaktuell:p ser ut som babydan sin kanskje er til å bruke som vanlig seng etterpå, men tror ikke jeg blir å kjøpe sånn hvis jeg allikevel må ha ny når han reiser seg:bag:
Tror nok man må belage seg på å kjøpe ny seng når de reiser seg ved de aller fleste bedsidecriber. Jeg kjøpte den vi har brukt på Finn.no. Og taper sånn sett ikke noe særlig på det. Kan legges ut til omtrent samme pris igjen når vi ikke trenger den. Så lite slitasje på ting når de er så små:)

Tror nok man må belage seg på å kjøpe ny seng når de reiser seg ved de aller fleste bedsidecriber. Jeg kjøpte den vi har brukt på Finn.no. Og taper sånn sett ikke noe særlig på det. Kan legges ut til omtrent samme pris igjen når vi ikke trenger den. Så lite slitasje på ting når de er så små:)
Det er sant :) vi får se litt når det nærmer seg mer. Får ikke helt bestemt meg lengre :bag:

Det er sant :) vi får se litt når det nærmer seg mer. Får ikke helt bestemt meg lengre :bag:

Det finns ju sprinkelsenger där den ena sidan är sänkbar/avtagbar. Da kan du ju ha botten på högsta trinn inntill sengen din for å så senke bunn när babyen blir större och mer nyfiken. Jag hade det sån med forrige. Funket fint det, men siden vi ikke festet den i senga, så måtte sprinkelsengen stå inntil veggen, så vår säng inntill den igen så dem inte sklei ifra varandra.

Det finns ju sprinkelsenger där den ena sidan är sänkbar/avtagbar. Da kan du ju ha botten på högsta trinn inntill sengen din for å så senke bunn när babyen blir större och mer nyfiken. Jag hade det sån med forrige. Funket fint det, men siden vi ikke festet den i senga, så måtte sprinkelsengen stå inntil veggen, så vår säng inntill den igen så dem inte sklei ifra varandra.
Det var jo lurt :) vet du hvilke senger som kan senke siden sånn?

Back
Topp