Bedside crib

Gravidstudine

Flørter med forumet
Erfaringer? Tips til hvilken type vi bør gå for? Noe spesielt man må ta hensyn til ved innkjøp ift hvilken seng man selv har? Vi har rammemadrass.

Vi har troll sin. Fungerer greit, men savner stropp til festing i vår seng (rammemadrass). Må ordne ett eller annet når hun blir mer mobil - planlegger ha henne der til utpå våren.

BabyBay sin er super. Kan festes til alle senger, også rammemadrass, og kan justeres i høyden så den passer perfekt til senga.

Vi hadde baby dan Alfred og var fornøyd med den, men om du har plass ville jeg heller kjøpt en vanlig sprinkelseng hvor du tar av ene siden.
Det var jo ikke mange månedene vi fikk brukt bedside sengen før hun kravlet avgårde

Var veldig fornøyd med troll sin. Hadde siden nede frem til hun begynte å bevege seg da tok jeg den opp når hun lå der. Men veldig enkelt å vippe den ned mens jeg lå i senga.

Har også troll sin og er veldig fornøyd med den:-)

Har Babydan sin. Veldig fornøyd. Den har stropp som man fester rundt sin egen madrass, og da beveger den ikke på seg. Den har hjul, men den er så lett så det er ikke noe stress å bære den heller.

Har Troll bedside crib. Den passet til høyden på vår seng. Savnet også stropp til feste. Enkel å flytte på pga hjulene.

Kort bruksperiode, men gull verdt nettopp i den perioden:)

Chicco next to me . Super. Veggene kunne vært litt høyere , men ellers flott.

Back
Topp