Bedside Crib?

SMD

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke2017
Vi har kjøpt oss en Troll Sprinkelseng som jentungen skal ha når hun kommer til verden, den er jo litt stor og kan brukes over lengre tid. Ene siden kan justeres og fjernes helt, samtidig som madrasshøyden kan justeres.

Jeg er kommet litt i tenkeboksen i forhold til å kjøpe en litt mindre bedside crib å ha mens hun er inne på soverommet våres. Tror den sprinkelsengen kan ta veldig stor plass.

Hva velger dere å gjøre? Har dere to forskjellige eller bruker dere samme sengen hele veien?
 
Vi har hadde to forskjellige til første frøkna, og velger det denne gangen også. Bedside crib i starten, og sprinkelseng etterhvert:)
 
Vi har to forskjellige, men det er kun fordi vi ikke har sjans til å få plass til sprinkelsenga på soverommet vårt, så jeg laget en bedside crib til frøkna. Nå har den endelig blitt malt da, og driver og vasker soverommet nå for å sette den på plass:)

Hadde jeg hatt plass til sprinkelsenga sist gang, hadde jeg heller brukt den:) er jo uansett ikke såå lenge de får brukt en bedside
 
vi har så dårlig plass på soverommet at vi ville ikke kommet oss oppi senga hvis vi skulle hatt beside crib, så blir bare vanlig sprinkelseng, som kan stå på tvers, om dere skjønner.. Men hadde vi hatt muligheten ville vi absolutt hatt beside crib. Jeg synes samsoving høres skummelt ut uten, men veldig koselig. vi har dobbeldyne, så kan jo ikke ha babyen mellom oss...
 
Vi har hverken sprinkelseng eller bedside crib! :) har kjøpt oss en gammel, uttrekkbar seng, som i teorien da kan brukes i mange år! Kunne godt tenkt meg bedside crib, men virker som de ikke kan brukes så lenge, mange av de som ligger ute til salgs er typ 6 måneder, så vi kjøpte en med langsiktighet i tankene nå, og viser d seg at vi får behov for noe annet så tar vi d etterhvert!
 
Har kjøpt bedside crib denne gangen da det ikke går å ta av ene siden på grindsengen. Og vuggen vil jeg ha ved stuen. Dessuten var det et herk å måtte ut av sengen ved amming.
 
Bedside crib i starten, så går vi over til sprinkelseng etter hvert. Bedside er gull verdt for nattamming :)
 
Jeg har skaffet meg Chicco Next to me bedside crib, tenkte å bruke den det første halvåret og så gå over til vanlig sprinkelseng (og kanskje eget rom også) etter det :)
 
Jeg har skaffet meg Chicco Next to me bedside crib, tenkte å bruke den det første halvåret og så gå over til vanlig sprinkelseng (og kanskje eget rom også) etter det :)
Samme her. :)
 
Har du plass på soverommet, så hadde ikke jeg brukt penger på en bedside crib i tillegg. En sprinkelseng med ene veggen nede fungerer like bra :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Jeg har begge deler. Men vi har ei lita seng sjøl (140cm). Hadde vi ikke hatt det tror jeg det hadde holdt med babynest i senga :)
 
En bedsidecrib på vårt rom første 3 mnd, så over i sprinkelseng på eget rom :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Bedside crib først så sprinkelseng etterhvert :)
 
Har kjøpt en Bedside crib eller fikk av mamma :) nå må jeg bare få skrudd den sammen å se hvordan det går slik vi har senga nå, mulig vi må ommøblere :p
 
Vi har både sprinkelseng og bedside crib, men det er fordi minstemann bruker sprinkelseng enda.

Bedside crib har jeg lånt av søsteren min. :)
 
Vi har valgt sprinkelseng uten den ene siden og skal sette denne godt fast i vår seng. Hater å stå opp om natten så satser på det blir bra. Vi håper å få mini på eget rom tidlig, da får han med seg sprinkelsenger (med den andre siden også!) :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Vi har valgt bedsidecrib i starten grunnet fokus på søvn og at vi har et lite soverom. Har sprinkelseng som taes i bruk etterhvert :)
 
Skulle egentlig bruke sprinkelseng, men det ble for dårlig plass på soverommet, så mannen har laget en bedside crib da jeg i tillegg ønsker å ha babyen nært hele tiden, men ikke i samme seng som oss :)
 
Back
Topp