Bedside crib

Autumn

Betatt av forumet
Vi venter nr 2 i mars og er begynt å se litt på ting vi trenger å kjøpe inn til babyen. Til første brukte vi sprinkelsengen inntil av vår seng de første månedene. Men syntes at den ble så stor å ha der. Så nå har vi lyst å skaffe en Bedside crib istedet for sprinkelseng. (storesøster sover fortsatt i den hun hadde som baby. Men nå som en juniorseng da vi har fjernet siden på sengen.)

Har sett litt på Troll Bedside crib og Chicco next 2 me bedside og lurer på om noen har noen erfaringer med de å dele? Hvor lenge kan de brukes? Hvor høye fra gylvet kan de maks bli? (madrassen altså) Er de trinnløse?

Next2me har vi hatt. Den var super! Den har vel 4 innstillinger mener jeg, og kan bli ganske høy. Lett å regulere. Kan ha en side litt høyere enn den andre også (bra hvis baby gulper mye).

Likte godt at sidene var myke, av stoff, og ikke harde som på en sprinkelseng. Når babyen vår ble litt større la han seg ofte på skrå i sengen, og da fikk han ikke hodet presset mot harde kanter :)

Vi kjøpte en overmadrass i ull og hadde oppå, ettersom jeg syntes madrassen var bittelitt hard.

Anbefales!

Next2me har vi hatt. Den var super! Den har vel 4 innstillinger mener jeg, og kan bli ganske høy. Lett å regulere. Kan ha en side litt høyere enn den andre også (bra hvis baby gulper mye).

Likte godt at sidene var myke, av stoff, og ikke harde som på en sprinkelseng. Når babyen vår ble litt større la han seg ofte på skrå i sengen, og da fikk han ikke hodet presset mot harde kanter :)

Vi kjøpte en overmadrass i ull og hadde oppå, ettersom jeg syntes madrassen var bittelitt hard.

Anbefales!
Brukte den til han var nesten 6 mnd, da var han ganske mobil og også veldig lang.

Rakk for tilbakemeldinger :-) Ble til at vi kjøpte en sånn seng på salg. Passer fint ved siden av sengen. Gleder meg til å begynne å bruke den :-)

Skulle bare si at jeg tror det var et lurt kjøp! Vi kjøpte Troll sin og angrer litt. Ser at Chicco sin kan justeres mye mer. :)

Back
Topp