Bedside crib

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hallo jenter!
Er det noen dom har erfaring med denne bedside crib-sengen?

http://www.jollyroom.no/produkter/jly-babyseng-3-i-1-bed-side-crib

Jeg har lyst på å kjøpe en liten seng vi kan ha første tiden når babyen skal sove på vårres soverom for det er ikke så stort.
Så når babyen blir større har vi en vanlig sprinkelseng (60*120) som den får bruke i sitt rom.

Nå lurer jeg på hvilken erfaring dere har med hvor lenge en baby kan sove i en så liten seng før den blir for liten?? (Den er altså 45*90)

Jeg er førstegangs, så har dessverre ingen erfaringer. Men jeg har kjøpt en bedside crib som jeg skal bruke de første mnd.
Ei venninne sa at hun sluttet med sin da babyen begynte å snu seg selv...

Tenker på en bedside selv. Dette blir mitt andre barn, hadde ikke en slik med forrige og savnet egentlig en bedside da! Tenker det vil fungere kjempegodt med babynest i eller en hug rundt babyen. Da ligger babyen trygt og godt, såner det vanskelig å snu seg med all støtten rundt.

Jeg hadde sånn med førstemann. Brukte den ca 4 mnd. Var super da :)

Jeg tok bare med sidene på en vanlig sprinkelseng. Den var i lik høyde som sengen vår. Fungerte supert med et babynest oppi.

Hadde den de første mnd, helt fantastisk :) når hun skulle ha melk kunne jeg bare legge henne inn til meg, og tilbake igjen når hun var ferdig :-)

Høres jo bra ut :)

Det står jo at denne går å bruke som seng (ikke bare bedside crib) så jeg tipper det går å bruke den 3-5 måneder eller noe, bare det ikke blir for trangt for babyen...
Blir vel kjøp om det ikke viser seg at vi må ha en ny sprinkelseng og da. For det er mulig at jeg var litt hardhendt med den gamle når jeg skulle skru den sammen..... :P

Jeg har tenkt å kjøpe det til nummer 2. Førstemann kommer forhåoentligvis til å bruke sprinkelsengen sin litt til (blir bare 20mnd mellom dem) så må uansett ha ny seng.

Back
Topp