Bedside crib

Følger denne.. Vurderer å kjøpe en sånn til vår lille..

Vi hadde det sist og skal definitivt ha det igjen denne gang ☺️ Har bare positivt å si om det-føltes veldig trygt å ha babyen sovende så nære, men allikevel i sin egen seng. Det var også veldig enkelt å bare løfte henne inntil meg under nattammingen, uten å måtte stå opp av sengen. Prinsessa sov i den til hun var seks mnd.-fra da ble det sprinkelseng på eget rom og det gikk også helg supert ☺️

Har hørt mye bra og selv kjøpt. Kjøpte på jollyroom, de har ofte tilbud på den. Så sjekk der. Gratis frakt også. Supert.

Jeg synes konseptet virker veldig bra, kunne tenkt meg det samme selv. Har lurt på hvor bra man kan få til et lignende opplegg av en vanlig sprinkelseng. Trodde først at sprinkelsengene f.eks. fra IKEA ikke var mulig å ha på øverste innstilling samtidig som man har av den ene siden. Men så var det en mann som jobber på IKEA som sa at det var mulig, det var bare frarådet av sikkerhetshensyn. Men viss man får til å montere sprinkelsengen helt inntil foreldresengen er vel ikke det noe mer utrygt enn en bedside crib?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde IKEA seng på øverste uten ene siden. La ei matte under madrassen vår og madrassen i sprinkelsenga, så det ikke blei hull mellom sengene. Dytta så begge inntil veggen. Funka kjempe bra.

Har aldri hatt, har heller stått opp og ammet. På den måten slipper man også at barnet venner seg til å sove ved siden av deg;) jeg husker at med nr 2 så var min seng hellig;)

Back
Topp