Bedside crib varighet

Gogogo

Flørter med forumet
Hvor lenge kan en bedside crib brukes? Har ei som kun sovner ved siden av meg, så tenkte det kan være like greit med en bedside crib[emoji4] Men hun er jo snart fire mnd så spørs litt om det er så at det blir for bare et par mnders bruk eller hva ?[emoji4]

Jeg ville brukt en vanlig sprinkelseng jeg og tatt av den ene siden. Og fått satt den i klem mellom vegg og deres seng. Det gjorde vi og det funket flott [emoji3]

De er ganske små, så gjør heller som Klatremus nevner her, når babyen alt er såpass stor. :)
Vi begynte med bedside crib, og gjorde som nevnt over da babyen vokste ut av den. :)

Vi bruker den fortsatt til sønnen vår på 7 mnd :)

Ikke meningen å kuppe tråden, men hvor lenge er det vanlig å bruke sprinkelsengen?
Vår bli 3 i mars, og vi bruker den fortsatt. Har tatt av siden på den og har sengehest på.
Hun har ikke blitt 90 cm ennå, og senga er jo 120 cm lang.

Vår bli 3 i mars, og vi bruker den fortsatt. Har tatt av siden på den og har sengehest på.
Hun har ikke blitt 90 cm ennå, og senga er jo 120 cm lang.
Stemmer, men var bare usikker på hvor lenge folk bruker den. Vi arvet sengen til pappaen nemlig, og på den er det ikke mulig med alle fancy løsninger som har kommet. Og så vil ikke ungen på 3 måneder ligge i den:-(

Back
Topp