Bedside crib til rammemadrass??

Tittenteia

Elsker forumet
Kan denne sengen festes til vår rammemadrass-seng? Synes ikke det ser sånn ut på bildene men rart hvis ikke?

Ser ikke noe bilde så vanskelig å vite ;)

Jeg har ikke lagt ved noe bilde men tenkte kanskje noen hadde denne og visste :-)

Det finnes vel flere typer bedside cribs, og rammemadrasser er forskjellige, så vanskelig å si på generelt grunnlag? Men det meste kan løses - vi har kjøpt sprinkelseng fra IKEA som vi planlegger å feste til vår seng (rammemadrass med bein) vha vinkeljern eller noe som vi skrur fast i vår seng. Det man må undersøke er jo høyden, slik at man er sikker på at toppen på madrassene i begge senger kommer på samme nivå.

Tenker du på Chicco sin? Vi har rammemadrass, og har festet stroppene til beina på rammamadrassen :) stroppene er ganske lange.
Den bedside criben fra Chicco er ganske stødig, og vår har aldri flyttet på seg selv når stroppene ikke var festet.

Jeg har bedside crib og har festet den med stropper rundt vår seng.type jekkestropper til bil.rikker seg ikke.hadde ikke stolt på at den ikke flyttet seg uten.

Vi har hatt sprinkelseeg fra ikea festet til vår rammemadrass. Skrudde fast noe krok-greier (fortøynings-et-eller-annet?) i madrassen til å feste sengen i. Vi brukte strips for å feste sengen i krokene, fordi jeg ville ha det enkelt med å klippe de gamle og feste nye hver gang jeg vasket under sengene. :p Tenker at det alltids finnes en løsning på de fleste senger, men det er veldig viktig å feste godt for å unngå ulykker. :)

Vi har troll sin bedside crib og jeg tenker på å bare ha bedside criben inntil veggen også dytte senga vår inntil bedside criben.

Jeg hadde troll sin og den var fantastisk. Satte den mellom vår seng og veggen så da stod den fast. Om natta kunne jeg ta opp siden på senga også så hun ikke kunne rulle utfor. Anbefales :)

Back
Topp