Bedside crib: noen med erfaring?

Sayonora

Betatt av forumet
Jeg vurderer å kjøpe en såkalt bedside crib. Har sett en på barnas hus, men synes den ser så lav ut i forhold til madrassen på senga vår? Trodde det var sånn at den nesten skulle gå kant i kant med vår seng..
Noen som kan si noe om dette, og eventuelt om dere har andre erfaringer å dele, både positive og negative :)

Tror de fleste av de kan justeres i høyden? :)
Her har jeg laget meg en egen

1432488005210.jpg

Ikke testet ut før. Men virker jo helt genialt. Slipper å gå ut av senga for å amme, og slipper å risikere at en av oss legger oss på baby i søvne:)

Vi har tatt ned siden på sprinkelsenga og setter høyden like høy som senga :) Funka helt supert sist! Mye billigere enn å kjøpe en bedside crib også!

Ja, jeg trodde også man kunne justere de i forskjellige høyder, men så bare ut som det var 2 høydevalg på den jeg så på, så ble brått usikker.. Har sprinkelseng etter 2-åringen, men den blir så stor å ha ved siden av senga vår..
Takk for innspill :)

Har kjøpt, men ikke satt den opp. Tar jo mindre plass enn sprinkelseng, så virker kjekt synes jeg. Får jo solgt den igjen etterpå, og da bruker jeg de pengene på sprinkelseng.

Ja, jeg trodde også man kunne justere de i forskjellige høyder, men så bare ut som det var 2 høydevalg på den jeg så på, så ble brått usikker.. Har sprinkelseng etter 2-åringen, men den blir så stor å ha ved siden av senga vår..
Takk for innspill :)

Har du målt den da? Min er 60 cm høy. Ta med meterstokk i butikken for å dobbeltsjekke:) hvis ikke, kanskje det går an å få laget et ekstra hakk:)

Har kjøpt denne. Å den kan du reglere i flere hakk synes den virker topp. å veldig bra høyde på den når den er på laveste hakk i alle fall til vår seng :) (på bilden er den på laveste hakket) å siden kan du reglere opp å ned å når bebisen er for stor for den kan man ha den som sofa :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    714,4 KB · Visninger: 142
Har kjøpt denne. Å den kan du reglere i flere hakk synes den virker topp. å veldig bra høyde på den når den er på laveste hakk i alle fall til vår seng :) (på bilden er den på laveste hakket) å siden kan du reglere opp å ned å når bebisen er for stor for den kan man ha den som sofa :)
Ligner veldig på den jeg har sett på kanskje det er den? Jeg får ta meg tid og vente på ledig ansatt neste gang jeg er i butikken tror jeg

Har Bedside crib fra troll, den kan justeres i mange høyder :) veldig fornøyd med den!

Dere som har kjøpt bedside fra Troll, har dere monteringsanvisning?? Kan dere sjekke om det må festes på noe vis "under" eller imellom voksensengen? For vi har en seng som går hele veien ned til gulvet slik det er umulig å feste med noe reim etc, ser at det da ikke funker med f.eks chicco next2me, den skal surres rundt under voksensengen.....

Dere som har kjøpt bedside fra Troll, har dere monteringsanvisning?? Kan dere sjekke om det må festes på noe vis "under" eller imellom voksensengen? For vi har en seng som går hele veien ned til gulvet slik det er umulig å feste med noe reim etc, ser at det da ikke funker med f.eks chicco next2me, den skal surres rundt under voksensengen.....
Den festes ikke til sengen, men det er lås på hjulene, slik at den står i ro :)

• Liker
Reactions: An.
Back
Topp