Bedrevitere er irriterende!!

panterinnen

Gift med forumet
Trodde jeg skulle klikke i går altså...
Som noen av dere vet så har vi flyttet inn hos svigers nå siden dem er i Israel ett år..
Søstra til typen og kjærsten hennes bor også her og det går jo fint... Begge er 18 år!

I gr da jeg holdt på å legge Sander, så hørte vi at han begynte å sutre i babycallinga... I og med at jeg kjenner han så vet jeg at hvis jeg går opp å gir han smokken så sovner han på 5 min. Men da kom min kjære svigerinne med denne bemmerkelses: Herregud ikke vær så overbeskyttende.. du må la han sutre litt, det har vi lært på skolen...
Kjente det brant inni meg av sinne så jeg sa fint: Greit, men da legger du han når han ikke sovner... Det var helt ok det skulle han klare (ja jøss tenkte jeg)
Så etter en halvtime med en del sutring i babycallinga (klokken var da ni på kvelden) Så ier jeg fra at hun får gå opp å legge han... Hun bruker da 15 min g kommer fint ned å sier nå sover han... greit tenkte jeg dette tok jo bare 45 min lenger enn vanlig.. me neida, 3 min etterpå så hører vi han i babycallinga...
Jeg må da gå opp for å legge han og der ligger han lysvåken i senga si og er seff overtrøtt... bruker da 20 min på å få han tilå sove og går glipp av begynnelsen på csi!

Så dere som tror dere vet best ang andres barn... NEI det gjør dere ikke!!!

Huffameg. Hvem kjenner et barn bedre enn dets mor og far, hva?

ÅÅÅÅÅÅÅ, skjønner at du koker over [:@] Er noen som tror det skal være AKKURAT sånn som det står i boka. Lært det på skolen, hva er det for noe tull??? Ingen kjenner barna sine bedre enn mamma og pappa, det er helt sikkert. Blir spennende å se åssen dette går da Panterinnen, hvis dere skal bo sammen ett helt år mener jeg... [;)] Lykke til ihvertfall, å stå på ditt [:D]

ånei sier du det... altså det er ei herlig jente og jeg er kjempeglad i henne...
Men noen ting bare ligger man unna hvis du skjønner...
Heldigvis bare et halvt år vi skal bo her da siden dem har vært borte 6 mnd allerede... men det kan bli tøft.. spes siden jeg er en aleneperson og liker å være for meg selv!! Uff, dette jeg har gruet meg for...

gudbedre, nå er jeg full av hormoner altså.. så jeg hadde klikka!!! hehe, bra du tok det som du gjorde da. Morsomt når man skal få så mange sånne "gode råd og tips" hele tiden! Blir sprø!! Nei, du vet selv hva som er best for sønnen din, det sier seg jo selv...

Ja akkurat det... jeg vet best!
Og jeg foretrekker å legge Sander til en tid som ikke innebærer overtrøtthet og masse slsit... men vel, tror kanskje hun fikk seg en lærepenge da... Håper det iallefall!! Ellers må jeg gjøre noe drastisk tror jeg... [8D]

Back
Topp