bedre sent enn aldri

smyga

Gift med forumet
ja,da har jeg fått tustet meg til å bestille kalendere på nett[8|]
jeg er da aldri træg sånn[8D]
så nå spørs d om det er ferdig t jul,ellers så er d ikke så nøye[;)]er bare t svigers og ma og pa[:D]så om de får de etter jul,så spiller d ingen trille.men hadde jo vært gøy å hatt de t julaften da[;)]de har leveringstid på 1-3dager og posten 1-3dager[;)]så d spørs[:D]
men nå er d gjort,uten sambo som aldri har hatt tid,for han ville å plukke ut bilder,men nei da[;)]så det ble 700 kjappe der...jeg blir ruinert[>:][;)][8D]

Jeg får ikke lagt inn bildene på dataen fra kameraet mitt, så jeg skal lage kalender for hånd i år jeg [:)] Har fått fremkalt mange bilder i dag, og så skal jeg få klippet og limt litt i helgen [:)] trenger heldigvis ikke sende de, så da har jeg enda en uke på meg til å få de ferdig [;)]

ORIGINAL: smyga

så nå spørs d om det er ferdig t jul,ellers så er d ikke så nøye[;)]er bare t svigers og ma og pa[:D]så om de får de etter jul,så spiller d ingen trille.men hadde jo vært gøy å hatt de t julaften da[;)]de har leveringstid på 1-3dager og posten 1-3dager[;)]så d spørs[:D]
men nå er d gjort,uten sambo som aldri har hatt tid,for han ville å plukke ut bilder,men nei da[;)]så det ble 700 kjappe der...jeg blir ruinert[>:][;)][8D]

Har kalendere liggende nede på posten jeg og jeg skal bet 2500 kr sukk

ORIGINAL: kjersti72

ORIGINAL: smyga

Har kalendere liggende nede på posten jeg og jeg skal bet 2500 kr sukk

gosh[;)]men de er nok så nyyyyyyyyydelige at de er nok værdt d,eller hva[;)] 

ORIGINAL: Susseline2

Så bra da!! kalendere er topp, en gave som varer et helt år[:D]

Jeg har laget to forskjellige, laget til begge sidene av slekta. Til besteforeldre og oldeforeldre, kjekt for de har jo alt fra før[:)]

ja d er sant,men min farmor får en kalender av alle kusinene mine og fetterene mine..så jeg gadd rett og slett ikke lage en med adrian..hun pleier å få 11stk...ikke har hun plass til de heller...så de henger uten på hverandre...og den andre bestemora mi får av en tante av meg som har tatt bilder av alle barnebarn og oldebarn,så der er adrian på noen bilder[;)]
så jeg laget ikke til henne heller.men det er supre gaver!også gir jeg sammen med min bror..hadde sett litt teit ut å gi en kalender av han fra meg og min bror[8D][;)]

ORIGINAL: tonje07

Jeg får ikke lagt inn bildene på dataen fra kameraet mitt, så jeg skal lage kalender for hånd i år jeg [:)] Har fått fremkalt mange bilder i dag, og så skal jeg få klippet og limt litt i helgen [:)] trenger heldigvis ikke sende de, så da har jeg enda en uke på meg til å få de ferdig [;)]

skal si du er flink tonje[:D]ja,godt å ha litt tid på sånt,for den flyr når en diller og koser seg med det[:D]

Back
Topp