Bedre lykke neste gang

Takk[emoji173] ikke begynt å blø enn da, ikke sikkert det skjer før onsdagen og siste tablettene på sykehuset.

Så ufattelig leit[emoji17] Vet hvordan du har det. Tenker på deg[emoji173]️ Klem
 
Dette var trist:Heartred vet så altfor godt hva du går gjennom nå :Heartred
 
Aner ikke. Håper kroppen kan ordne opp selv. Men ingen blødning enda. Hvor lenge er deg vanlig å vente før de gir tabletter? Skal du ta tabletter, evt når?
Jeg fikk første tablett i dag for å starte prosessen, og så blir det men tabletter på sykehuset onsdag.
 
Kjenner tendenser til menssmerter men ikke vedvarende. Var jo hos sonograf idag og ikke lege. Bør jeg til legen? Evt når?
Du bør til lege i morgen å snakke om hva som skal skje videre.[emoji173]
 
Du bør til lege i morgen å snakke om hva som skal skje videre.[emoji173]
Det var ikke ledig tid på sykehuset før i morgen. Er bare helt forferdelig å gå rundt å vite at det lille embryoet i magen er dødt. Jævelig dag. Er på jobb, men får plutselig tårer og løper på do hele tiden. Fortsatt ingen blødning
 
Det var ikke ledig tid på sykehuset før i morgen. Er bare helt forferdelig å gå rundt å vite at det lille embryoet i magen er dødt. Jævelig dag. Er på jobb, men får plutselig tårer og løper på do hele tiden. Fortsatt ingen blødning
Da du får time i morgen da[emoji173] forstår deg kjempe godt, jeg er ikke på jobb før neste onsdag og det gjør at jeg kan tenke på dette nå. Men det er en jævlig dag dette ja og verre blir det i morgen.
Synes det er drit ekkelt å vite at det en noe dødt inni meg, skjønner ikke hvorfor kroppen ikke har støtt det ut.
 
Da du får time i morgen da[emoji173] forstår deg kjempe godt, jeg er ikke på jobb før neste onsdag og det gjør at jeg kan tenke på dette nå. Men det er en jævlig dag dette ja og verre blir det i morgen.
Synes det er drit ekkelt å vite at det en noe dødt inni meg, skjønner ikke hvorfor kroppen ikke har støtt det ut.
Føler med deg. Var ikke forberedt på hvordan dette var
 
Føler med deg:Heartred vet hvor jævlig det der er :( håper spiren klamrer seg fast neste gang:)
 
Back
Topp