Bedre form ?

Veslejente

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
I dag er jeg 11+3 og siste to dagene har jeg vært mye bedre i form, ikke så kvalm som før. Brekker meg og spyr ikke lengre.

burde jeg være bekymret eller har andre det likt? Var på ultralyd 10+5 og alt var fint da!

Jeg er 9+3 og formen svinger veldig. Har ikke hatt oppkast, men vært sykt kvalm.
Noen dager/netter er grusomme mens andre dager er jeg fin form store deler av dagen/natten. Så tror ikke du skal bekymre deg :Heartred

Jeg har hatt lite symptomer hele veien, men mye mindre siden uke 8. Har sett hjertet slå på UL, så regner med alt er bra likevel. Du nærmer deg jo den tiden når morkaken begynner å ta over, og da skal den verste kvalmen og symptomene gå litt over, så det er helt normalt :happy:

Jeg har hatt lite symptomer hele veien, men mye mindre siden uke 8. Har sett hjertet slå på UL, så regner med alt er bra likevel. Du nærmer deg jo den tiden når morkaken begynner å ta over, og da skal den verste kvalmen og symptomene gå litt over, så det er helt normalt :happy:
Ja det jeg prøver å trøste meg med! :Heartred Håper det!

I dag er jeg 11+3 og siste to dagene har jeg vært mye bedre i form, ikke så kvalm som før. Brekker meg og spyr ikke lengre.

burde jeg være bekymret eller har andre det likt? Var på ultralyd 10+5 og alt var fint da!
Kvalmen min har gått over i uke 12 i alle svangerskap tidligere :) tror ikke du har grunn til bekymring.

Ikke bekymre deg ❤️
Det er normalt, og det er normalt at symptomene varer lenger. Sånn er det bare, masse forskjeller ❤️

Jeg føler akkurat samme som deg. Er 11+1 i dag og har begynt å føle meg mye bedre, mindre kvalm og uggen de siste 2 dagene. Var også på UL 10+3 og alt var i skjønneste orden, men kjenner jeg bekymrer meg for ALT! Men vi er flere i samme båt så tror det er helt normalt :) skal på UL 12+3, så blir en laaaaang uke tror jeg :sorry:

Jeg har også blitt i bedre form de siste dagene! (10+3) Eneste jeg kjenner på er at jeg er veldig trøtt.. men er heldigvis ikke noe særlig uggen lengre!

Formen er bedre. Trøttheten avtar litt etter litt. Er 10+6. Synes heller det er andre kroppslige symptomer, som litt mere tungpustet og mere behagelig å bruke gravid bukser:hilarious:

Back
Topp