Bedre form andre trimester?

Jeg er 16+3 m, og må si at etter uke 12 forventet jeg stor forbedring, og ble skikkelig skuffet :( men, heldigvis var det en overgang og innen uke 14 var det en betydelig forskjell! Nå er jeg noe trøtt og småkvalm innimellom, men føler meg som meg selv mer igjen :happy: Det er håp!!! :happy:

Nå er jeg 15+0 og de siste to dagene har jeg endelig klart meg uten piller og sjøsykearmbånd. Så utrolig deilig! Sover fremdeles litt sånn mellom 15-16, men det er det :D etter seriøst 8 uker med kvalme er jeg sååå glad for å ha fått noen gode dager. Så er det bare å håpe at formen holder!

Jeg er 16+3 og er egentlig tilbake til normal form og har vært det ca 1 uke nå :happy: Jeg var ikke suuuper kvalm og spydde, men uggen ca hele døgnet utenom når jeg sov :angelic: Er heller ikke treg i magen lengre og kjenner meg ikke kjempetrøtt, men så klart sliten på kveldene.

Jeg har kommet meg over i uke 16 og føler meg mye bedre nå, men fremdeles sliten på kvelden og sover ikke så bra på natten. Sliter med å ikke kunne sove på magen lenger.:meh:

17 i dag og absolutt bedring med kvalmen de siste ukene sammenlignet med starten. Men har begynt å kjenne meg ekstremt trøtt igjen :confused:

16+2 i dag og etter er grusomt første trimester er jeg endelig i bedre form! Fremdeles var på lukt av alt fra kjøleskap til søppel, vanskelig å stå opp tidlig og trenger ofte en lur om ettermiddagen (selv om jeg har ferie), men alt i alt i mye bedre form! Håper det snart blir bedre for alle <3

Jeg er også så lei:( Er 13 uker på vei og hadde noen gode dager forrige uke og tenkte at nå var det begynt å gå over men de siste to dagene har vært forferdelig igjen. Har til og med kasta opp en gang og det har jeg ikke gjort midt på dag før..
Jeg er også utrolig sliten og trøtt og det er minst like plagsomt. Føler meg som en forferdelig kjedelig mamma for 2 åringen.
Sist varte jo kvalmen til uke 18-19 med meg, men da var den langt verre også, da kasta jeg mye mer opp. Trodde jeg skulle slippe å gå med det så lenge denne gangen når alt var litt mildere.

Back
Topp