Bedre etter uke 12?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Har dere merket nedgang i symptomer, dere som har rundet 12 uker?
Her har jeg faktisk merket at trøttheten ikke er så ille lenger, og er heller ikke noe særlig kvalm. Merker igrunnen ikke så mye til at jeg er gravid nå

jeg har ikke blitt noe bedre, syns nesten kvalmen har bare blitt verre de to siste ukene.. håper jammen det gir seg snart.

Har blitt litt betre,spyr ikke så ofte nå, men formen er ikke god. Har veldig lite energi, og bler veldig fort dårlig når jeg gjør litt husarbeid. Så er det noen dager innimellom som er betre enn andre.

veldig mye bedre når jeg bikka uke 14.. :)

Har blitt masse verre:( har hyperemesis , kraftig bekkenløsning og veldig lavt blodtrykk så besvimer rett som det er.. Blir deprimert av å være så dårlig , spesielt når eg føler eg ikkje strekker til med gutten vår:(

Jeg har blitt bedre etter ca. uke 10, og var i elendig form da jeg var 12 uker og no er jeg i topp form selv om matlysten ikke alltid er her. *Kjemper!* :)

jeg har ikke kommet meg til uke 12 enda , men har alt begynt å få tilbake litt energi .. kvalm har jeg ikke vært

Har ikke blitt bedre. kanskje litt mindre kvalm, men desto mer slapp og trøtt....

Jeg ble også mye bedre når jeg rundet uke 10 :) nå merker jeg minimalt til graviditeten, litt bekkenløsningsplager bare:-) Det kan mi li!

like dårlig som jeg har vært hele tiden :( håper det gir seg snart, orker ikke å ha det sånn helt til april

Lucas09 skrev:
Har blitt masse verre:( har hyperemesis , kraftig bekkenløsning og veldig lavt blodtrykk så besvimer rett som det er.. Blir deprimert av å være så dårlig , spesielt når eg føler eg ikkje strekker til med gutten vår:(

Uff, det hørtes fryktelig strevsomt ut! Ønsker deg god bedring og at oppturen er på vei.

Back
Topp