Turbotekla
Gift med forumet
Hva slags bedøvelse skal dere ha under fødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: desembermor
Dette har jeg også lurt på. Synes det er vanskelig å skulle bestemme det når man ikke har vært gjennom dette før. Hvordan skal man vite, fødestillinger og bedøvelse???? Man får vel bare ta det som det kommer ????????
ORIGINAL: hetta
ORIGINAL: Toyah
Når jeg fikk førstemann var det veldig inn å ikke bruke smertestillende. En fødsel skulle være så naturlig som mulig. Vi kvinner er da skapt til å føde. HA HA HA
nå ler jeg meg nesten i hjel av at det går ann å være så naiv. Ja ja, vi var jo litt søte og da[:D]
Vi var 6 som gikk gravide samtidig. Jeg var først ut. Min fødsel varte i 23 timer. Noe som er normalt i min famiilie. Jeg takket og bukket når jeg fikk epidural etter 18 timer. Min venninde fikk hastekeisersnitt etter 36 timer og fikk en liten plugg på 6.2 kilo og ei tredje venninde hadde setefødsel.
Så poenget mitt er at vi veit aldri hva som skjer. En må ta det som det kommer og ta avgjørlelser sammen med jordmor underveis