Beco Butterfly

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Noen som har erfaring med denne? Kan få en billig nå, men hadde egentlig tenkt meg ErgoBaby selen.

er veldig fornøyd med min, brukt mye:) prøvde forskjellige seler på før jeg kjøpte den da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har brukt den på ryggen fra 1-3 år, synes den er bra. Eneste er at jeg savner en lomme til å ha feks bilnøkler el i. Tror ergo har det. Skal prøve å bruke den på magen med baby som kommer nå :)

Det som er kjekt med Beco butterfly 2 er at den har ei lomme man kan sette ungen i før du hiver det bak på ryggen, det har ikke Ergo. Så det er kjekt for ryggpyser. Mens når ungen vil opp og ned, synes jeg Ergo er bedre for da slipper du og av med selen for og ta ned babyen. Dessuten ble Beco for lite vattert i skulderreimene hos meg da ungen ble over året og bikket 11 kg. Ergoselen har mer vatterte reimer og varer derfor lengre. Så det er ikke lett og velge. Lurt og se sammenligningsvideoer på Youtube!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

må ikke ta av selen for å få baby ut? ikke den jeg hsmar hvertfall

Jeg er veldig fornøyd med min beco b 2. Det som gjorde at jeg gikk for den var som sagt over her: den lomma som babisen sitter i. Gjør det også mulig å sette baby i den liggende og så ta på seg selen som en sekk ;) når den er riktig stilt inn kjenner du nesten ikke at du bærer en liten en med deg :)

må ikke ta av selen for å få baby ut? ikke den jeg hsmar hvertfall

Når man bærer på rygg bare. På magen kan du ha på selen først.

Back
Topp