Beckmannsekker på tilbud

Bruker ikke det å komme tilbud alle steder på det rett før skolestart i august da:) mener på jeg har sett det tidligere åR. Kjøpte det selv på tilbud rett før skolestart et år:)
 
På Beckmann.no så kjøpte jeg fjoråret sekk, gymsekk og pennal på 14% avslag til vesle skatten. :)
 
Last edited:
Bruker ikke det å komme tilbud alle steder på det rett før skolestart i august da:) mener på jeg har sett det tidligere åR. Kjøpte det selv på tilbud rett før skolestart et år:)
Mulig det, har aldri fått kjøpt de på noe særlig tilbud som jeg husker
 
Det er typisk fjorårets farger som er på salg. Er det ikke det da? Det er det vi har funnet i alle fall.

Sparte litt på det da mellomste falt pladask for en sekk fra året før da vi var for å velge til første klasse. Hun så og så på dem fra året uten å bestemme seg, men så kom vi over en fra året før litt bak der og den var rett for henne.

Tilbud på årets synes jeg det er lite av. Men ejg er ikke veldig flink på å finne tilbud da.
 
Det er typisk fjorårets farger som er på salg. Er det ikke det da? Det er det vi har funnet i alle fall.

Sparte litt på det da mellomste falt pladask for en sekk fra året før da vi var for å velge til første klasse. Hun så og så på dem fra året uten å bestemme seg, men så kom vi over en fra året før litt bak der og den var rett for henne.

Tilbud på årets synes jeg det er lite av. Men ejg er ikke veldig flink på å finne tilbud da.
Jo er vel stort sett det, ikke at det egentlig spiller så stor rolle dq
 
Hvilken butikk da?
Årets? Å de modellene jeg er ute etter?

En liten veske/sekk/koffert butikk jeg ikke husker navnet på :p aner ikke om det er årets modell, de skulle slutte å selge merket. Og jeg husker dessverre ikke hva butikken heter, den lå i en gågate.
 
Ark hadde 40% på alt for ikke lenge siden, angrer på jeg ikke kjøpte. Er ute etter disse modellene til ungdommen i hus.
 
Back
Topp