Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns alle her har så små søte mager. Syns min ser dobbelt så stor ut som deres![]()

Jeg får motsatt - for jeg skal ha tvillinger, og da skal man se ut som man er ved 40 uker når man er ved 30. Jeg er 28 idag, men ser jo absolutt ikke høygravid ut - så folk ser litt merkelig på meg når jeg nevner at det er to inni der. Da er det mange (jordmor til og med!!!) som spør "hvilken uke var det du sa du var i??" En smule kjipt er det å aaaaldri bli tilbudt noe sete på bussen iom at jeg virkleig trenger det, for selvom det ikke syns er det jo dobbelt med vekt inni der i forhold til om det skulle vært enSamme her, har fått spørsmål to dager på rad nå om jeg er sikker på om det bare er en.. og sånn typisk "nå er det vel ikke lenge igjen?". Joda, det er tre måneder igjen.. og nei, det er ikke tvillinger eller trillinger..![]()
Samme her, har fått spørsmål to dager på rad nå om jeg er sikker på om det bare er en.. og sånn typisk "nå er det vel ikke lenge igjen?". Joda, det er tre måneder igjen.. og nei, det er ikke tvillinger eller trillinger..![]()