Bebisens bevegelser gjør vondt!!!

Klaramor

Elsker forumet
Wæ! Når bebisen beveger seg får jeg veldig vondt! Nederst i ryggen og nederst i magen! Dette setter igang sinnsyke vonde kynnere... Og jeg må noen ganger puste meg igjennom de! Utrolig slitsom! Flere som får vondt av at bebis beveger seg?

Vet ikke om det kommer av at babyen beveger seg eller hva... Men må puste igjennom kynnerene her også om dagen...

Wæ! Når bebisen beveger seg får jeg veldig vondt! Nederst i ryggen og nederst i magen! Dette setter igang sinnsyke vonde kynnere... Og jeg må noen ganger puste meg igjennom de! Utrolig slitsom! Flere som får vondt av at bebis beveger seg?
Kan få vondt der han sparker noen ganger ja!
Og da kommer ofte kynnere også!
Tror det er vanlig, men ganske ubehagelig da! :-)

Jeg kjenner også når tuttifrutti snur på hode eller hva hun gjør veldig langt nede i buken/bekkenet, det er skikkelig ubehagelig :-/
Og noen ganger er som om hun slår i tarmen min eller noe, får skikkelig vondt i rompa.. o_O

Er vel ikke det samme, men har fått noen helt sinnsyke anfall på ryggsmerter til tider. Som et skikkelig kink på en side av hele ryggsøylen. Får nesten ikke puste så vondt er det. Eneste som hjelper er at mannen masserer eller en varm dusj.
Fikk også et helt merkelig kink i begge hofteleddsbøyerne igår. Kjempevondt og klarte ikke stå rett. Vi var på vei fra trikken og skulle gå ca 500 meter, men der sto jeg med knekk i knærne som en annen heroinist og kom meg ikke av flekken... :p

De må da treffe noen nerver iblant. .som gir smerter. Min sparker mye oppover og bak til høyre side. . Utforsker på alle måter område bakover og prøver nok å strekke seg..
Gjør vondt i blant.. og vanskelig å finne riktig posisjon å stå eller sitte. Ligger mye på høyre side. Da flytter han seg ..
Men tungt å puste i blant også

Høyre ribbebein er vist blitt eit populært mål å treffe til tider... Auuuu...! Samboeren lurer fælt kva eg holder på med når eg plutselig hopper i sofaen å sier auuuu!! Hehe sikkert eit morsomt syn ;)

Igår hadde jeg vondt i hele magen.
Hun var skikkelig aktiv igår også. Så jeg fant ut at hun banker meg øm fra innsiden :P
Så hver gang jeg måtte puste meg litt igjennom sparkene hennes og gubben lurte på om det gikk bra, så svarte jeg bare: joda, sitter bare her å blir banka av dattera våres :P

Hun har heldigvis ikke oppdaget ribbeina ennå :-)

Back
Topp