Bebibooms..

i neste uke? passer d noen spes dag?

huff, familie eller? [&o][&:]

jeg kommer på mandag visst du vil... [:D] 

ORIGINAL: Bebibooms

huff, familie eller? [&o][&:]

jeg kommer på mandag visst du vil... [:D] 

uff ja. E si grandtante som og var naboen vår.[&o] 75 år, men døde av kreft..[:(]

Mandag er helt topp!![:D][:D] Gleder meg!!

kondolerer... jammen, da komme eg på mandag når eg har levert marcus i bhg... så sant så mamma er tilgjengelig, i tilfelle bhg ringer og vil ha marcus henta... men d skjer jo sjelden... men greit å ha en back up...[:D]

Håper mamman din kan være backup da!![:D]

Du må jo se knøttet mens hun fremdeles er helt ny!! Plutselig er hun stor...[&:][8D]

Tenkte ta en tur til byen din en gang før jul også.. Må få unna litt mer oppussing og dåpen først..[8D][:D]

Jeg vil oooooog!!! *gjøre klart privat jet´n* [8D]

ORIGINAL: KathMor

Jeg vil oooooog!!! *gjøre klart privat jet´n* [8D]

Gleeeder meg!!![:D][:D][8D]

ja, satser på d går greit på mandag, mamma jobber bre kveldstid så... i'm coooming....[:D]

wohow.... [:D] gleder meg.... har den fiiineste gaven til lille snuppa di..... [:D][:D][:D]

ja, satser på d går greit på mandag, mamma jobber bre kveldstid så... i'm coooming....[:D]

wohow.... [:D] gleder meg.... har den fiiineste gaven til lille snuppa di..... [:D][:D][:D]

Åååå.. Gave og???[:D][:D] Weeee!!!![8D]
Gleder oss vi også![;)] Håper snuppa er i godt humør da!!![:D]

blir i godt humør når ho ser meg... hehe...[:D]

blir i godt humør når ho ser meg... hehe...[:D]

Hehe.. Det blir ho nok!!![:D][:D]

sjåååast dååå... eg e havna i rydde modus, herregud for eit styyyr....[&:] men deilig å få det gjort... har hevet omtrent 4 søppelsekker m ting å tang.. hvorfor kan ikke mannen hive litt...?? trenger de virkelig 6 lommelykter..?? [&:]

*trur eg skal kvila resten av kvelden*

sim har opent i morgen... så stresse litt i kveld... må hiva allslags...[:)]

Så deilig å hive masse!!![:D] Er så mye som en aldri kommer til å ha bruk for igjen altså!!!![:@] Mannfolk skal samle på alt...
Vi har ei kjellerstua full i allslags skrot som skal ut!! Skulle vært en tur på SIM med det, ikke noe sånt her. Mormora mi skal hjelpe meg å rydde før jul!!![:D] Gleder meg!
Må bare male stua ferdig først!!
E holder på med de siste platene nå!![:)]

så deilig å bli ferdig da... har han pappa perm?

vi skal begynne m marcus sitt rom vi, derfor jeg styrer på å rydder... må få ting bort... last opp bilen t E og kom hit m søplo... sim e opent heile vekene og..[:D]

vi skal begynne m marcus sitt rom vi, derfor jeg styrer på å rydder... må få ting bort... last opp bilen t E og kom hit m søplo... sim e opent heile vekene og..[:D]

Han er sykemeldt, så hjemme hele tida[:D][8D] Nyter å ha han hjemme da, selv om han er litt redusert!!![;)]

Skal dere pusse opp igjen? Har jo så fint rom han!?

ORIGINAL: *MissMe*

Han er sykemeldt, så hjemme hele tida[:D][8D] Nyter å ha han hjemme da, selv om han er litt redusert!!![;)]

Skal dere pusse opp igjen? Har jo så fint rom han!?

han skal få nytt rom... Anton skal få "gamle rommet"... [:D] syns d ble litt barnslig til Marcus som er blitt så stooor.. hehe... *jeg elsker å pusse opp...*
dette er forresten siste rommet i leiligheten... så er alt tatt... [:D] [:)] eller, må ta gangene (er helt greie men vil male de)...og kjelleren skulle fått seg en shinings....hehe...men... sånne bruks rom.... [:D]

Back
Topp