Bebibæsj

tesse2

Andre møte med forumet
Hei! Gutten min på 3.5 mnd har ikke hatt avføring på 2 dager! Han får mm hele dagen og en flaske mme med malte ekstrakt på kvelden Før han skal sove. Formen ellers er fin. Burde jeg ringe noen eller er det normalt? ?

Helt normalt.. Kan gå noen dager uten.. Dattera mi får mm og litt mme av og til og det har gått 3 dager mellom uten noen som helst problemer :)

Normalt når de er så små:) når min var på den alderen kunne han fint gå 1 1/2 til 2 uker uten å bæsje. Og da kom det STORE ladninger når det først kom;)
Så lenge han ikke virker plaget eller oppfører seg annerledes, trenger du ikke bekymre deg:)

Jeg delammer, og før han fikk fart føde bæsjet han 1-3 ganger i uken. Et par ganger gikk det nesten 2 uker imellom. Ingen fare. :)

Så lenge han får mm så kan det gå flere dager. Men mener ar hadde han fått mer MME enn han gjør så hadde det vært viktig at han "gikk på do" hver dag.

Så lenge han får så mye mm så løsner det nok fint av seg selv :) hvis du hadde fullammet kunne det fint gått 2 uker mellom avføring. Ved mme bør de ha avføring hver dag (men mange sliter med hard mage da mme er tungt for magen).

Back
Topp