Beate8`s dagbok

Beate8

Betatt av forumet
Her sitter jeg min første dag her inne, jeg er 39 år og har flere barn fra før og hadde nok egentlig bare ventet på barnebarnet som blir født i September, men har verdens herligste samboer som ikke har noen barn og det er noe han sterkt ønsker seg så da var valget lett og nå er jeg prøver igjen[;)]
 
I dag reiser vi til hytta i Kragerø og blir der litt over en uke hadde EL der sist helg så får håpe det bringer lykke med seg. Jeg håper jeg snart kan si til min datter at sønnen deres får en ny onkel eller tante[;)]
 
Hatt en fin dag på hytta selv om været ikke har vært det beste, men satser på og få tatt turen ut på sjøen i morgen.[:D]
 
Sitter her og nyter sola med mac´en på fanget måtte få hjelp av naboen i går til og slepe båten for den ville ikke over 2500 omdreininger selv om vi prøvde gi full gass, men heldigvis sa de på verkstedet det sannsynligvis ikke var noe stort problem.
 
Lykke til med prøvingen! [:)]
 
Så spennende med barnebarn! [:D]
 
Da gikk det ikke denne mnd. for i dag er TR her to dager for tidlig[:(]
 
Er tilbake på jobb så nå er det 2 uker med jobbing før ferie[:D]
 
Nå sitter jeg her i sofaen og lurer på hva jeg skal finne på fremover, armene er ikke gode på grunn av senebetenelse og da passer ikke den jobben jeg har hatt nå skal til legen i morgen og da blir det nok ny sykemelding.
 
Back
Topp