Bea_ hvordan....?

1jente og 1 spire

Glad i forumet
Bare lurer på hvordan det går med deg? noe forandring eller?

Lurer jeg også

Oppsann[:)]

ORIGINAL: Julie*Lucas

Lurer jeg også

dytt

dytt

dytt [:D]

Håper alt er fint![:)]

Hei hei jenter. Beklager at jeg ikke har svart på en stund her. Jeg har nemlig sovi fra 22.30 til 10. 30 [:-] var utrolig deilig å få slappe av, var heeeeelt utslitt og trengte nok det veldig. Har vært våken bare ett par ganger i natt pga verk, men nå kjennes det mye bedre ut. Jeg har svake murringer, men absolutt ikke slik det har vært. SÅ vi får håpe han klorer seg fast litt lengere inni der [:D] men jeg tviler på at det blir en mai baby, hehe...da blir jeg faktisk sjokkert ..hehe. Han ligger godt festet langt nede i bekkenet. Vi får se hvordan det blir utover dagen, i går ble det jo bare vondere utover dagen, men nå ser jeg lyst på det. Ønsker jo ikke at han kommer riktig enda, selvom jeg merket at jeg måtte omstille meg litt etter tirsdagen [:D]

Så deilig at du har fått sove så masse da, hjelper godt det[:)] Får håpe han holder seg der inne litt lenger iallfall[:)]

Så bra[:)].
Spennende å se hvor lenge den lille holder seg inne nå da[;)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Så bra å høre at ting er bedre [:D][:D][:D]

Sign

så fint og høre at du har sovet godt ut [:)] Kan hjeelpe godt på murringene gså det kan jeg tenke meg, at kroppen ikke er så anspent pga man er sliten [:D]
Lykke til videre, er nok ikke lenge til du er mamma nå heldiggris [:)] får bare gi ham streng beskjed om å vente til kan føde på b7 :)

klem

ORIGINAL: Lussa88

så fint og høre at du har sovet godt ut [:)] Kan hjeelpe godt på murringene gså det kan jeg tenke meg, at kroppen ikke er så anspent pga man er sliten [:D]
Lykke til videre, er nok ikke lenge til du er mamma nå heldiggris [:)] får bare gi ham streng beskjed om å vente til kan føde på b7 :)

klem

Ja, det nærmer seg det nå. På søndagen skal jeg være sjeleglad [:D]
Nå ligger jeg på sofaen, god og mett etter en deilig frokost, murringene har blitt litt sterkere, men fortsatt bare småtterier. Nyter å ligge her å se på at min kjære plystrer og støvsuger, plutselig får jeg ikke lov til å gjøre noe !!!! Tror virkelig det har gått opp for han hvor nærme alt er nå, han satt jo å trippet på føden når jordmora sa hun trodde det ble fødsel snart. Gode kjære gutten min

ORIGINAL: bea_

ORIGINAL: Lussa88

klem

Ja, det nærmer seg det nå. På søndagen skal jeg være sjeleglad [:D]
Nå ligger jeg på sofaen, god og mett etter en deilig frokost, murringene har blitt litt sterkere, men fortsatt bare småtterier. Nyter å ligge her å se på at min kjære plystrer og støvsuger, plutselig får jeg ikke lov til å gjøre noe !!!! Tror virkelig det har gått opp for han hvor nærme alt er nå, han satt jo å trippet på føden når jordmora sa hun trodde det ble fødsel snart. Gode kjære gutten min

å så herlig :) er utrolig herlig og ha en samboer som ikek vet hva god han kan gjøre for deg [:D] Er velsignet med en sånn en jeg å :) ta det med ro og Kos deg, prøv og Nyte den siste tiden med spark og bevegelser, for utrolig nok savner man det veldig når det er over[;)] (etter en stund vel og merke[8D])

Endelig var du der[;)]
Godt du har fått sove ut litt og at ting er bedre.....da krysser vi fingrene[;)]

Så godt å høre at ting har blitt bedre, håper det fortsetter slik ;)

Back
Topp