1jente og 1 spire
Glad i forumet
Bare lurer på hvordan det går med deg? noe forandring eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frustrert Frue
Så bra å høre at ting er bedre [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Lussa88
så fint og høre at du har sovet godt ut [:)] Kan hjeelpe godt på murringene gså det kan jeg tenke meg, at kroppen ikke er så anspent pga man er sliten [:D]
Lykke til videre, er nok ikke lenge til du er mamma nå heldiggris [:)] får bare gi ham streng beskjed om å vente til kan føde på b7 :)
klem

ORIGINAL: bea_
ORIGINAL: Lussa88
så fint og høre at du har sovet godt ut [:)] Kan hjeelpe godt på murringene gså det kan jeg tenke meg, at kroppen ikke er så anspent pga man er sliten [:D]
Lykke til videre, er nok ikke lenge til du er mamma nå heldiggris [:)] får bare gi ham streng beskjed om å vente til kan føde på b7 :)
klem
Ja, det nærmer seg det nå. På søndagen skal jeg være sjeleglad [:D]
Nå ligger jeg på sofaen, god og mett etter en deilig frokost, murringene har blitt litt sterkere, men fortsatt bare småtterier. Nyter å ligge her å se på at min kjære plystrer og støvsuger, plutselig får jeg ikke lov til å gjøre noe !!!! Tror virkelig det har gått opp for han hvor nærme alt er nå, han satt jo å trippet på føden når jordmora sa hun trodde det ble fødsel snart. Gode kjære gutten min