bea810

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Heisann :) Har du mulighet til å oppdatere terminlisten? Jeg må ha alle som har skrevet seg opp der, inn på listen. Om ikke må jeg slette de fra skjult forum og det er dumt om det kun er terminlisten det står på ;)

Tenkte det samme.. får ikke blitt med i det skjulte forumet ennå fordi jeg kun mangler å bli satt opp på terminlisten :) Litt kjipt når det er noen dager siden jeg skrev meg opp der :p

Er vel en del som har falt fra og, uheldigvis...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Nicke mitt er forresten skrevet feil på termin listen :( lisabet86 er det riktige ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvis noen har falt fra som dere vet om så si gjerne ifra inne på terminlisten :-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Da er listen oppdatert. Har slitt litt med nett i ett par dager, har bare falt ut. Ser det nå er 3 dager siden jeg oppdaterte sist, og det er kommet maaange siden da :-D nå begynner det å bli folksomt her inne :-D utrolig morro!!!

Da er listen oppdatert. Har slitt litt med nett i ett par dager, har bare falt ut. Ser det nå er 3 dager siden jeg oppdaterte sist, og det er kommet maaange siden da :-D nå begynner det å bli folksomt her inne :-D utrolig morro!!!

Så flink du er! :)

TuMmY LoVe

Back
Topp