FjaseFrøken
Elsker forumet
Noen emd erfaring av det setet her?
Er dere fornøyd med det? Vurderer det til nurket i magen [:)]
Er dere fornøyd med det? Vurderer det til nurket i magen [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Emsn
Tungt ja, men er kjempe fornøyd med det :)
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Lady Dada
Tungt, men veldig sikkert[;)] Sitter bra i det[:)]
Veldig sikkert? Fordi ungen sitter bra i det eller? Du har nok misforstått litt..
ORIGINAL: prinsessen vår
Veldig sikkert? Fordi ungen sitter bra i det eller? Du har nok misforstått litt..
det kommer godt ut i tester, hvis du ser nederst på siden under utmerkelser så står det Best i test!!
http://forbrukerportalen.no/produkter/15679/
hvis du holder pekeren over utropstegnet.. så kommer det opp best i test ja..
det er sant , men det er allikavel et bra sete.... å si at det ikke er et bra sete blir feil det også.. vi valgte det fordi jeg syntes det var greit å kunne legge ned ryggen på sete og når det er små marginer som skiller de aktuelle setene på sikkerhet så falt valget på denne..
det finnes ikke dokumentasjon her på internett nei, men det er faktisk en grunn til at fysioterapauter anbefaler at babyer skal sitte minst mulig. Vi ønsket å kunne bruke setet på vognen slik at mini slapp a bli vekket når vi skulle handle eller lignende situasjoner og da var det veldig greit å kunne legge ned ryggen. da har ihvertfall eg gjort det eg kan for å forhindre dårlig rygg på mini..
det kommer godt ut i tester, hvis du ser nederst på siden under utmerkelser så står det Best i test!!
http://forbrukerportalen.no/produkter/15679/
det finnes ikke dokumentasjon her på internett nei, men det er faktisk en grunn til at fysioterapauter anbefaler at babyer skal sitte minst mulig. Vi ønsket å kunne bruke setet på vognen slik at mini slapp a bli vekket når vi skulle handle eller lignende situasjoner og da var det veldig greit å kunne legge ned ryggen. da har ihvertfall eg gjort det eg kan for å forhindre dårlig rygg på mini..